  • 11. Data: 2010-02-16 12:43:57
    Temat: Re: Ograniczenie wolności
    Od: "Wycior" <w...@w...pl>

    > na np. 4 miesięczy po 60 godzin?

    Wymiar kary możliwy w zakresie 20-40h/m-c także 60h odpada.

    Wiem, że jest możliwość wstrzymania wykonywania kary, jednak nie wiem jakie
    mam szanse na takie rozwiązanie. Nie chcę się uchylać od kary - dostałem ją,
    więc teraz chcę ją odwalić.

    Zastanawiam się tylko czy istnieje jakikolwiek sposób pogodzenia tego z
    chęcią wyjazdu. Jest to ostatnia takowa szansa, więc jeżeli teraz z niej nie
    skorzystam, to prawdopodobnie już nigdy w życiu się nie powtórzy.

    IMHO wyjazd do USA na rok czasu, zarobienie kasy na ułożenie życia i do tego
    opcja zobaczenia całkiem innego życia jest warta nawet wyrwanych z życia
    4m-cy.

    Pomyślałem o tym z myślą, że jakbym pojechał, wrócił i odsiedział w ZK swój
    wyrok (8m-cy ograniczenia -> 4m-ce pozbawienia). Zastanawiałem się nad tym
    także bez uwzględniania wyjazdu. Z tego co wiem odsiadka w ZK szybciej ulega
    zatraceniu od tego co mam ja (odpowiednio 5 i 10 lat).

    --
    Pzdr.,
    Wycior

  • 12. Data: 2010-02-16 17:15:30
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Wycior" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Zastanawiam się tylko czy istnieje jakikolwiek sposób pogodzenia tego z
    > chęcią wyjazdu. Jest to ostatnia takowa szansa, więc jeżeli teraz z niej
    > nie skorzystam, to prawdopodobnie już nigdy w życiu się nie powtórzy.

    A moze daloby rade zamienic na grzywne?
    W KKW jest cos takiego - tyle, ze z tego, co ja tam widze, to sad taka
    grzywne orzeka z urzedu w sytuacji, gdy skazany "uchyla sie"
    Moze wiec pouchylaj sie troche i jesli masz jakies dochody , to sad Ci
    zamieni to na grzywne.

    Pozdrawiam
    SDD