  • 1. Data: 2010-02-14 21:20:57
    Temat: Kredyt na domek letniskowy
    Od: szelas <a...@g...com>

    Mam pytanie o możliwość kredytu pod budowę domku letniskowego (nie
    całorocznego) na działce leśnej z wyłączonym obszarem (odlesioną) pod
    budowę.
    KW jest na działce.
    Jak również o informację jak wygląda sytuacja z pozwoleniami na
    budowę. Czy to jest dla budynków o pow. użytkowej większej niż 25m2?

  • 2. Data: 2010-02-15 08:58:37
    Temat: Re: Kredyt na domek letniskowy
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    szelas pisze:
    > Mam pytanie o możliwość kredytu pod budowę domku letniskowego (nie
    > całorocznego) na działce leśnej z wyłączonym obszarem (odlesioną) pod
    > budowę.

    To jest pytanie do banku, a nie kwestia prawna. Jak bank ma chęć, może
    dać kredyt nawet na budowę rakiety kosmicznej.

    > KW jest na działce.
    > Jak również o informację jak wygląda sytuacja z pozwoleniami na
    > budowę.

    Normalnie. Procedura jest dość złożona i najlepiej popytaj kogoś w
    okolicy, kto to przeszedł.

    > Czy to jest dla budynków o pow. użytkowej większej niż 25m2?

    Pozwolenia nie wymagają budynki GOSPODARCZE (czyli nie mieszkalne, nawet
    letniskowe) o powierzchni ZABUDOWY do 25m2 i jednej kondygnacji (żadnych
    "poddaszy użytkowych").

    Niemniej jednak zgłosić taką budowę trzeba i urząd może jej zakazać.