  • 1. Data: 2010-02-15 08:44:37
    Temat: Ograniczenie wolności
    Od: "Wycior" <w...@w...pl>

    Witam serdecznie.

    Została na mnie nałożona kara ograniczenia wolności. Na wakacje chciałbym
    wybrać się do USA. Jest realna szansa na zrealizowanie wyjazdu? Czy w
    ambasadzie USA mają wgląd do informacji o mojej karze (uniemożliwiając
    otrzymanie wizy)? Czy jeżeli pojadę i wrócę za jakiś czas zostane zamknięty
    w więzieniu? Jak postępować, zgłaszać i załatwiać, czy jechać i ewentualnie
    po powrocie ponosić konsekwencje?

    Dziękuję za rady i sugestie.

    --
    Pozdrawiam, Wycior

  • 2. Data: 2010-02-15 08:54:23
    Temat: Re: Ograniczenie wolności
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Wycior pisze:
> [...]
    > w więzieniu? Jak postępować, zgłaszać i załatwiać, czy jechać i ewentualnie

    A podaj dokładnie wyrok, bo "ograniczenia wolności" mogą być różne.

    I na ile chcesz wyjechać.

  • 3. Data: 2010-02-15 09:20:12
    Od: "Wycior" <w...@w...pl>

    > A podaj dokładnie wyrok, bo "ograniczenia wolności" mogą być różne.

    Ograniczenie wolności w wymiarze prac społecznych przez 8m-cy po 30h (kara
    łączna).

    Chciałbym wyjechać - prawde mówiąc - zarobkowo. Najdalej na rok czasu, choć
    może na duuużo dłużej. Jedyna okazja w życiu, żeby USA zobaczyć...

    --
    Pzdr., Wycior

  • 4. Data: 2010-02-15 17:00:21
    Od: "Marcin_kr" <k...@k...ghf>

    > Jedyna okazja w życiu, żeby USA zobaczyć...

    tez mi rarytas.... moze 30 lat temu, ale nie dzisiaj.

  • 5. Data: 2010-02-16 07:06:04
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Mon, 15 Feb 2010 09:44:37 +0100, Wycior napisał(a):

    > Czy w
    > ambasadzie USA mają wgląd do informacji o mojej karze (uniemożliwiając
    > otrzymanie wizy)?

    Żaden obcy kraj nie ma wglądu oficjalnego wglądu w rejestry państwowe
    innych krajów jesli nie ma takiego porozumienia.
    W zasadzie to co amerykanom podasz na wniosku wizowym raz - trzeba załozyc,
    ze będą to wiedzieli prawie zawsze.

    Do turystycznej wizy USA nie są wymagane "świadectwa niekaralności",
    jedynie na wniosku wizowym jest pytanie

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    Galeria foto Piętrus KM Bombardier http://foto.3mam.net

  • 6. Data: 2010-02-16 10:22:21
    Od: "Wycior" <w...@w...pl>

    > Żaden obcy kraj nie ma wglądu oficjalnego wglądu w rejestry państwowe
    > innych krajów jesli nie ma takiego porozumienia.

    Dziękuję za rzeczową i rozwiewającą wątpliwości odpowiedź.

    Jednak mam jeszcze jedno pytanie... Jeżeli pojadę i wrócę za rok, to uda mi
    się chociaż wyjść z lotniska bez eskorty panów w niebieskich numdurach?

    --
    Pzdr., Wycior

  • 7. Data: 2010-02-16 10:33:48
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Wycior pisze:

    > Dziękuję za rzeczową i rozwiewającą wątpliwości odpowiedź.
    >
    > Jednak mam jeszcze jedno pytanie... Jeżeli pojadę i wrócę za rok, to uda mi
    > się chociaż wyjść z lotniska bez eskorty panów w niebieskich numdurach?

    No niezbyt - to już raczej podpada pod zmianę stałego miejsca pobytu,
    więc należy sąd poprosić o zgodę. Plus jak z USA planujesz wykonywać te
    swoje zasądzone prace (jak rozumiem 30 godzin w każdy przez te 8 miesięcy)?

  • 8. Data: 2010-02-16 10:43:40
    Od: "Piotrek" <p...@p...onet.pl>

    > Plus jak z USA planujesz wykonywać te
    > swoje zasądzone prace (jak rozumiem 30 godzin w każdy przez te 8 miesięcy)?

    Chyba sobie kpisz. Z tego co napisał jasno wynika, że te 8 miesięcy po 30
    godzin zamierza olać, inaczej całej sprawy by nie było.

  • 9. Data: 2010-02-16 10:52:47
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 16-02-2010 11:22, Wycior pisze:

    > Dziękuję za rzeczową i rozwiewającą wątpliwości odpowiedź.
    >
    > Jednak mam jeszcze jedno pytanie... Jeżeli pojadę i wrócę za rok, to uda mi
    > się chociaż wyjść z lotniska bez eskorty panów w niebieskich numdurach?

    Listu gończego za tobą nie roześlą ale nie licz, że sąd o tobie zapomni.
    I tym razem kara może być bardziej uciążliwa.

    Już raz złamałeś prawo, teraz planujesz recydywę?

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 10. Data: 2010-02-16 11:02:10
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Piotrek pisze:

    > Chyba sobie kpisz. Z tego co napisał jasno wynika, że te 8 miesięcy po 30
    > godzin zamierza olać, inaczej całej sprawy by nie było.

    Ponieważ bezpośrednio tego nie napisał, więc nie zamierzam wyciągać tak
    daleko idących wniosków.

    Swoją szosą ciekaw jestem, czy sąd poszedłby na zamianę 8 miesięcy po 30
    godzin na np. 4 miesięczy po 60 godzin?