  • 31. Data: 2005-12-25 11:35:54
    Temat: Re: Ograniczenie predkosci
    Od: "Ajgor" <n...@d...m>

    Użytkownik "ape" napisał w wiadomości
    news:doktjm$jrn$2@atlantis.news.tpi.pl...

    > a widziales kiedys trzezwego urzednika malujacego znaki na drodze?
    > odpowiedzialny bedzie poki sobie nie przygniecie kolanem krawata :P

    O kurde.. Spadlem prawie z krzesla jak to przeczytalem :) Ze smiechu :)

  • 32. Data: 2005-12-25 11:36:00
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Padre wrote:

    > Rozporządzenie o znakach... § 2
    > 6. Znaki poziome odzwierciedlające znaki pionowe ostrzegawcze lub zakazu
    > stanowią powtórzenie zastosowanych znaków pionowych.

    Tak, ale popatrz sobie na par.85, ust.1 a zwłaszcza 2 (wg. 2 znaki
    poziome mogą być wyłącznie białe lub żółte - pomijając odblaskowe 'kocie
    oczka' oznaczające prawą krawędź).

    Par.2 ust.6 odnosi się do znaków typu P-15 (odpowiednik znaku
    ostrzegawczego A-7 'ustąp pierwszeństwa') oraz P-16 (odpowiednik znaku
    zakazu B-20 'STOP').

    Zakładam, że rozporządzenie nie było tworzone na ciężkim cyku i nie jest
    wewnętrznie sprzeczne ;)

  • 33. Data: 2005-12-25 11:36:37
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Padre wrote:

    > Mogły. A kierujący, który w przeciwieństwie do Ciebie zna przepisy
    > może na ich podstawie sądzić, że taki znak poziomy jest
    > odzwierciedleniem pionowego znaku zakazu i zostać wprowadzony
    > w błąd gdy oba znaki się nie zgadzają.

    Kierujący przepisów nie zna, a ty nie czytasz przepisów w całości. Patrz
    moja wcześniejsza odpowiedź.

  • 34. Data: 2005-12-25 11:39:07
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Ajgor wrote:

    > A to co:
    >
    > http://www.mary.win.pl/strony/3/3_10_10.htm

    Że to brednie.

    To, co nie znajduje się w ustawie lub stosownym rozporządzeniu, nie jest
    obowiazującym przepisem/znakiem drogowym.

    A czyjeś prywatne strony nie stanowią organu stanowiącego prawo.

  • 35. Data: 2005-12-25 11:39:28
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    AB wrote:
    > sprawa sie prowdopodobnie rozbije o polozenie wzgledem siebie obu znakow.

    Był jeden znak i jedno malowidło.

  • 36. Data: 2005-12-25 11:41:18
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Padre wrote:

    > Art. 63a. (78) § 1 KW

    OK, uściślę: nie ma zakazu, o ile zarządzający tym miejscem wyrazi
    zgodę. Myślisz, że zarządzający sam sobie zgody nie udzielił? ;->

  • 37. Data: 2005-12-25 12:18:47
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Ajgor wrote:

    > I moze wreszcie ktos zauwazy ze obok siebie stoja dwa znaki sprzeczne ze
    > soba.

    Do znudzenia - był jeden znak i jedno malowidło.

  • 38. Data: 2005-12-25 12:20:16
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Ajgor wrote:

    > Robilem prawo jazdy 17 lat temu. Ale do dzis pamietam, ze WYRAZNIE bylo
    > powiedziane, ze znaki poziome maja pierwszenstwo przed pionowymi. Nawet na
    > egzaminie mialem takie pytanie.

    Popatrz na to logicznie - jakie znaki są lepiej widoczne? Poziome czy
    pionowe?

  • 39. Data: 2005-12-25 12:28:32
    Od: "Ajgor" <n...@d...m>

    wiadomości

    > To, co nie znajduje się w ustawie lub stosownym rozporządzeniu, nie jest
    > obowiazującym przepisem/znakiem drogowym.
    >
    > A czyjeś prywatne strony nie stanowią organu stanowiącego prawo.

    Twoje slowo przeciw stronie www. Czy Twoje wypowiedzi stanowia organ
    stanowiacy prawo w stopniu wiekszym niz ta strona?

  • 40. Data: 2005-12-25 12:29:53
    Od: "Ajgor" <n...@d...m>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości

    > Popatrz na to logicznie - jakie znaki są lepiej widoczne? Poziome czy
    > pionowe?

    O tym na kursie nie bylo. Ale BYLO ze poziome maja pierwszenstwo.
    Dopatrujesz sie logiki u Polskich prawodawcow?
    Gratuluje optymizmu :)