  • 1. Data: 2005-06-09 21:51:41
    Temat: Re: [Oferta] - PILNIE SZUKAM ZLECEN.
    Od: "Tomasz S." <t...@y...com>

    > Zdecydowanie nie polecam i odradzam!

    Potwierdzam i popieram!
    Ten czlowiek to wlasciciel firemki md5, ktora juz chyba na szczescie
    nie istnieje (zobaczcie ciekawy komunikat na stronie www.md5.pl).
    Spamowal grupy dyskusyjne ze oferuje tani hosting. Skonczylo sie
    na tym ze klienci potracili konta, nie ma backapow, a na monity
    o zwrot pieniedzy ten czlowiek nie odpowiada - udaje ze go nie ma.
    Ja stracilem przez niego 150 zl i wiem ze juz ich nie odzyskam, ale
    za to mu sie "przysluze" w ten sposob ostrzegajac innych.
    A na potwierdzenie moich slow jest jeszcze to:
    http://www.komentuj.pl/strona.php?id_strony=3483

    Tomek

  • 2. Data: 2005-06-14 22:25:07
    Temat: [Oferta] - PILNIE SZUKAM ZLECEN.
    Od: "IT" <g...@w...pl>

    Z góry przepraszam, że umieszczam oferte na tej grupie, ale być może
    znajdzie sie tu ktos, kogo moja propozycja zainteresuje.

    Oferuje:

    - Audyty informatyczne
    - Audyty legalności programowania
    - Audyty przedwdrożeniowe

    Gwarantuje terminowości i solidność.
    Oczywiscie, wystawiam faktury VAT.

    kontakt:
    m...@w...pl
    504 35 11 26

    Audyt informatyczny - Audyt bezpieczenstwa - weryfikacja posiadanych
    dokumentów security policy lub procedur pod katem minimalizacji ryzyka
    zwiazanego z niekontrolowanym wyplywem informacji. Tworzenie w/w dokumentów
    i procedur także wymaganych przez GIODO

    Audyt legalności - Kontrola posiadanego oprogramowania (weryfikacja),
    sprawdzenie i modyfikacja i wdrożenie procedur zarzadzania oprogramowaniem.

    Audyt przedwdrozeniowy - obiektywna analiza potrzeb biznesowych klienta w
    kontekscie wdrozenia systemow wspomagajacych zarzadzanie, rowniez w
    przypadku systemow informacji zarzadczej z przdstawieniem systemow
    maksymalnie spelniajacych potrzeby - bez uslug wdrozeniowych.

    Nie ma zadnych problemow z dojazdem w jakiekolwiek miejsce w kraju. Jestem
    mobilny i dyspozycyjny.

    kontakt:
    m...@w...pl
    504 35 11 26

> [...]