  • 1. Data: 2006-04-09 16:54:08
    Temat: Odszkodowanie za odlaczenie uslug
    Od: Daroot <d...@p...onet.pl>

    Witam serdecznie.
    Jak sie ma slynne odszkodowanie za odlaczenie uslug telekomunikacyjnych
    przed rozpatrzeniem reklamacji? Chodzi oczywiscie o Orange. Czy oni
    rzadza sie swoimi prawami?
    Pozdrawiam!

  • 2. Data: 2006-04-09 17:40:43
    Temat: Re: Odszkodowanie za odlaczenie uslug
    Od: "Jerzy W" <j...@k...chip.pl>

    Użytkownik "Daroot" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przed rozpatrzeniem reklamacji? Chodzi oczywiscie o Orange. Czy oni rzadza

    Jak każdy operator mają prawo do własnych ustaleń, o ile te ustalenia nie są
    sprzeczne z przepisami powszechnie obowiązującymi. A swoją drogą możliwości
    znalezienie gorszego operatora w naszym kraju nie są wielkie.

    --
    Jerzy W
    W...@k...chip.pl_i_to_tez

  • 3. Data: 2006-04-10 08:46:34
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 9 kwi o godzinie 18:54, na pl.soc.prawo, Daroot napisał(a):

    > Witam serdecznie.
    > Jak sie ma slynne odszkodowanie za odlaczenie uslug telekomunikacyjnych
    > przed rozpatrzeniem reklamacji?

    A to jest usługa powszechna?
    Clgnavr zbwr wnx anwoneqmvrw ergbelpmar ;)

    --
    Herbi
    10-04-2006 10:46:03

  • 4. Data: 2006-04-10 15:24:43
    Od: "Robert J." <r...@w...pl>

    > Jak sie ma slynne odszkodowanie za odlaczenie uslug telekomunikacyjnych
    > przed rozpatrzeniem reklamacji?

    A o co dokładnie Ci chodzi? Bo kilku moich klientów powoływało się na ten
    zapis kiedy odłączyłem ich od internetu za zaległości :-)). Sprecyzuj więc
    dokładnie pytanie.