  • 1. Data: 2003-10-26 19:04:39
    Temat: zapomniałem dokumestów samochodu z domu-zapłaciłem 700zł
    Od: "Marek Sołtysiak" <mareksol@[ciach]poczta.onet.pl>

    Witam
    mam problem z Policją. Zapomniałem dokumentów samochodu z domu co kosztowało
    mnie 700 zł. Nadmienię, że jestm na utrzymaniu żony, która zarabia
    miesięcznie 800 zł brutto......

    Mam pytanie:
    1. Ile kosztuje mandat za bark przy sobie dokumentów ? Ja zapłaciłem 200
    zł...

    2. Policjant kazał odholować auto na parking strzeżony pod Nowym Dworem
    Mazowieckim. Nie miałem żadnego wyboru kto mam mnie zaciągmnąć i za ile...
    Na parkingu powiedzieli że mam zapłacić 506 zł w tym:
    275 (dopiero tam się dowiedziałem, że netto) więc plus VAT. za holowanie
    auta przez 3 km!!!!
    100 zł za przyjęcie i 100 zł za wydanie auta plus 10 zł za dobę ocvzywiście
    plus VAT.

    Kto ustala te stawki!!! Cennika żadnego mi nikt nie pokazał.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-10-26 19:11:24
    Od: "....:::::gRoT::::::......" <r...@w...pl>

    O Kurwus.........masakra..........

  • 3. Data: 2003-10-26 19:26:06
    Od: "Marek Sołtysiak" <mareksol@[ciach]poczta.onet.pl>

    a konkretniej? :D

  • 4. Data: 2003-10-26 19:36:25
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Marek Sołtysiak" <mareksol@[ciach]poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:bnh6u0$ghd$1@news.onet.pl...
    > a konkretniej? :D

    A knkretniej to idź do właściwego komendanta i tam przedstaw swoją sytuację.

    Pozdr
    Leszek

  • 5. Data: 2003-10-26 21:06:53
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    I co to da? Komendant ustawy nie zmieni.

  • 6. Data: 2003-10-26 22:58:48
    Temat: Re: zapomniałem dokumestów samochodu z domu-zapłaciłem 700zł [OT]
    Od: "FXD.01001" <a...@w...pl>

    Marek Sołtysiak wrote:

    > mam problem z Policją. Zapomniałem dokumentów samochodu z domu co
    > kosztowało mnie 700 zł.

    mialem identyczna sytuacje, z tym, ze skrecalem na tam gdzie skrecac nie
    mozna i nie zauwazylem radiowozu za mna; dokumentow rowniez nie mialem -
    wlasciwie to mialem tylko prawo jazdy, a wlasciwie samo zdjecie z prawo
    jazdy (wypralo sie) - dostalem w sumie 200 zl mandatu i 4 punkty (chyba)
    karne

    wniosek z tego taki, ze policjanci to tez czasami ludzie lub miales pecha

    --
    FXD.01001
    o maila pytaj mnie na grupie

    PS do domu wrocilem swoim samochodem a wczesniej na moje zapytanie czy moge
    wracac do domu samochodem bez papierow milszy policjant stwierdzil, ze
    "blogoslawienstwa dac mi przeciez nie moze" :)

  • 7. Data: 2003-10-27 05:49:56
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    napisał w wiadomości news:bnhl5v$btb$4@inews.gazeta.pl

    > I co to da? Komendant ustawy nie zmieni.

    Ech, może komendant wystąpi do MOPR'u o stały
    zasiłek dla niego gdy Marek naświetli mu swoją,
    jakże trudną, sytuację materialną. Przecież 800 zł
    na conajmniej dwie osoby i jeszcze z tego utrzymać
    samochód to się chyba taki zasiłek należy?. :)

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "(...) Ostrożnie przyhamowałem, aby ta kobieta upadła najdelikatniej."

  • 8. Data: 2003-10-27 06:17:31
    Od: "Marek Sołtysiak" <mareksol@[ciach]poczta.onet.pl>

    > na conajmniej dwie osoby i jeszcze z tego utrzymać
    > samochód to się chyba taki zasiłek należy?. :)

    sorki, ale auto nie było moje - pożyczone a zasiłku nie chcę, bo sobię jakoś
    radzę. Przynajmniej dopóki mi Policja nie zabrała całej pensji. Jadę tam
    dziś, więc jest prawdopodobne, że Komenant złoży wniosek, ale o aresztowanie
    mnie, ponieważ zamierzam "grzecznie" próbować się czegoś dowiedzieć. W
    ostateczności roz#$%^$#@ koszem na śmieci jakiś radiowóz, potem / lub
    najpierw auto starosty. Pieniędzy ode mnie żaden sąd nie wyciągnie - bo z
    kąd?? a będę miał satysfakcję - poczuję, że coś mam w zamian za te 7 setek.

    Pozdrawiam #

    | |
    | |
    ________________

    ________________
    | |
    | |

    z zza kratek :D

  • 9. Data: 2003-10-27 08:39:13
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > I co to da? Komendant ustawy nie zmieni.

    Jaka ustawa określa wysokość opłat za holowanie ???

    Pozdr
    Leszek
    P.S Śmierdzi mafią.

  • 10. Data: 2003-10-27 08:41:29
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "FXD.01001" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wracac do domu samochodem bez papierow milszy policjant stwierdzil, ze
    > "blogoslawienstwa dac mi przeciez nie moze" :)

    "Mili" policjanci nie dopełnili obowiązków służbowych.
    Za co ja podatki płacę do jasnej cholery ?;))))))))

    Pozdr
    Leszek