    From: "Stefan Chrząszcz" <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odszkodowanie od pracodawcy
    Date: Tue, 13 Jul 2004 11:09:32 +0200
    Sender: b...@p...onet.pl@cks24.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Drodzy grupowicze

    Sytuacja wygląda tak, że kilka miesięcy temu pracodawca powinien przywrócić
    mnie do pracy. Sprawa jest obecnie w sądzie. Pytanie brzmi: czy mogę zażądać
    odszkodowania za wszystkie te miesiące, które powinienem pracować. Czyli
    około 5 miesięcy. A może wszystkie te miesiące plus przywrócenie do pracy. I
    jeśli mam takie prawo to na jakiej podstawie mogę tego żądać.

    Druga sprawa dotyczy mojego wypowiedzenia umowy (na czas nieokreślony).
    Popełniono tam błędy formalne, wcześniej nie było to dla mnie ważne. Np.
    błędem jest, ze osoba odpowiedzialna za kadry napisała złą miejscowość na
    wypowiedzeniu. Miasto, w którym nie pracowałem i nie ma nic wspólnego z moja
    pracą ani z firmą. Drugie pytanie brzmi: Czy mogę poważyć ważność tego
    wypowiedzenia przy okazji sprawy? Wypowiedzenie miało miejsce około rok
    temu. I czy jak mogę to czy mam prawo żądać odszkodowania za cały ten okres,
    który nie pracowałem? I na jakiej podstawie.