  • 11. Data: 2004-09-06 14:40:40
    Temat: Re: Odstapienie od umowy kupna-sprzedazy samochodu
    Od: "Piotr Borawski" <j...@p...onet.pl>

    > Wg. Ciebie to będzie wina sprzedajacego !!!!????

    No może to faktycznie zbyt szybko wyciągnięte wnioski, poparte różnymi
    doświadczeniami w któych wszelkiej maści naciągacze oszukują naiwnych ludzi.
    po prostu takich nieuczciwych jest coraz więcej i może przez to jestem
    uczulony.
    Pozdrawiam
    piotr Borawski

  • 12. Data: 2004-09-06 18:13:29
    Od: "Paweł K." <r...@w...pl>

    Użytkownik "Piotr Borawski" <j...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:chhsed$8sv$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    ludzi.
    > po prostu takich nieuczciwych jest coraz więcej i może przez to jestem

    Zbyt pochopnie wyciagasz wnioski i w kazdym widzisz zlodzieja i naciagacza,
    o sprawiedliwy i najuczciwszy ;P

    Poza tym, nie wiadomo jak kupujacy jezdzil tym autem. Moze go zatarl i wali
    w ch***, ze to wada ukryta.

    --
    Paweł K.
    r...@w...pl