  • 1. Data: 2002-03-26 16:44:12
    Temat: Odstąpienie od umowy
    Od: "Aśka" <j...@g...pl>

    Mam następujący problem:

    Dwa dni temu sprzedałem samochód. Z kupującym spisaliśmy stosowną umowę.
    Wczoraj klient się rozmyślił i chciałby od umowy odstapić. Czy może to
    zrobić? Jakie okoliczności upowazniają go do odstapienia od umowy? Umowa nie
    zawierała żadnego punktu dotyczącego ew. odstąpienia od niej. Będę wdzięczny
    za pomoc.

    Marek

  • 2. Data: 2002-03-26 17:05:13
    Temat: Re: Odstąpienie od umowy
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On Tue, 26 Mar 2002, Aśka wrote:

    > Dwa dni temu sprzedałem samochód. Z kupującym spisaliśmy stosowną umowę.
    > Wczoraj klient się rozmyślił i chciałby od umowy odstapić. Czy może to

    Za Twoją zgodą może. Ale rozumiem że ty nie chcesz?

    > zrobić? Jakie okoliczności upowazniają go do odstapienia od umowy? Umowa nie

    Np. niespełnienie świadczenia wzajemnego, rękojmia (w ostateczności) - ale
    chyba nic takiego nie ma miejsca, pewnie nie spodobał mu się kolor :)

    > Marek

    Czemu na grupie jest coraz więcej "dwupłciowców"?

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)

  • 3. Data: 2002-03-27 12:02:07
    Od: "SlawekM" <s...@p...onet.pl>

    > Czemu na grupie jest coraz więcej "dwupłciowców"?

    "Dziewczynie" to kazdy odpowie... Ot, co.
    Pozdrawiam, Slawek