  • 1. Data: 2002-03-26 14:28:18
    Temat: Upowaznienie do sprzedazy mieszkania
    Od: "Jarek Pudelko" <j...@N...pl>

    Witam

    Chcialem zapytac o taka rzecz:

    Moj znajomy chce sprzedac mieszkanie jednak mieszka on na stale we Francji.
    Jakie upowaznienie (tresc) musi mi przyslac abym mogl w jego imieniu
    sprzedac to mieszkanie na warunkach przeze mnie ustalonych? Oczywiscie takie
    upowaznienie bedzie podbite przez konsulat RP.

    --
    Jarek

  • 2. Data: 2002-03-26 16:10:03
    Temat: Re: Upowaznienie do sprzedazy mieszkania
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On Tue, 26 Mar 2002, Jarek Pudelko wrote:

    > Moj znajomy chce sprzedac mieszkanie jednak mieszka on na stale we Francji.
    > Jakie upowaznienie (tresc) musi mi przyslac abym mogl w jego imieniu

    Jeśli umowa zostanie sporządzona przed polskim notariuszem, to
    pełnomocnictwo w formie aktu notarialnego - lub tamtejszy ekwiwalent.

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)

  • 3. Data: 2002-03-26 20:53:27
    Od: "Jarek Pudelko" <j...@N...pl>

    Użytkownik "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    st...
    > Jeśli umowa zostanie sporządzona przed polskim notariuszem, to
    > pełnomocnictwo w formie aktu notarialnego - lub tamtejszy ekwiwalent.

    Czyli niekoniecznie podbite przez konsulat?
    Wystarczy akt notarialny + tlumaczenie "przysiegle"?

    Bo to chyba wyjdzie taniej niz pieczatka konsulatu, ktora nota bene o ile
    wiem ma rowniez moc notarialna...

    --
    jarek