  • 1. Data: 2004-03-28 14:02:02
    Temat: ZUS nie chce wypłacić zasiłku chorobowego
    Od: "MS80" <m...@o...pl.nospam>

    Mam problem tego typu, że moja żona jest na zwolnienu lekarskim od
    29.01.2004, a pracodawca rozwiązał z nią umowę o pracę z dniem 31.01.2004.
    przez pewien czas trwała przepychanka gdzie składać zwolnienia i kto ma za
    nie zapłacić, w końcu w ubiegłym tygodniu ZUS przesłał jej pieniądze za
    okres od 01.02.04 do 16.02.04, a dzisiaj przysłał pisemko o treści:

    ZUS oddział w Łodzi, Wydział Zasiłków informuje, że zasiłek chorobowy został
    wypłacony za okres: 01.02.04-16.02.04.
    W związku ze złożonym oświadczeniem z dnia 01.03.04 wynika, że jest Pani
    uprawniona do zasiłku dla bezrobotnych od dnia 17.02.2004 r. w związku z
    czym zasiłek chorobowy za okres 17.02.04-214.03.04 nie przysługuje.

    Poradzcie mi co można z tym zrobić, bo moja żona żadnych oświadczeń nie
    składała, tylko wypelniała jakiś kwit który jej przysłali z US-u do domu, a
    jakieś pisemko płodził do ZUS-u jej były pracodawca.
    Pozdrawiam
    MS80

    PS: Zatrudniona była od 16.02.2003, a w styczniu okazało się że ma problem z
    nerkami.