eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOdpowiedzialnosc pracownika › Odpowiedzialnosc pracownika
  • Data: 2005-02-16 09:03:00
    Temat: Odpowiedzialnosc pracownika
    Od: ck <DuzePe@nospam_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Czesc,
    prosilbym o sugestie dotyczace nastepujacego problemu:
    pracownik zajmuje si? rozliczeniami z klientami, omylkowo
    zwraca pieniadze klientowi, kwota nie jest duza (np: 300-
    500 zl), ale dla pracownika to jedank kwota stanowiaca
    duza czesc wynagrodzenia, pieniadze nie nalezaly sie
    klientowi, w rozmowie tel. przyznaje ze dostal pieniadze,
    ale nie zamierza ich zwracac. Firma nie ma czasu dochodzic
    roszczen od klienta (latwiej i taniej mu je odzyskac z
    pensji pracownika, w koncu to jego wina).
    Czy pracownik moze dochodzic zwrotu pieniedzy od klienta
    np.: na drodze postepowania cywilnego, jesli tak, to czy
    moze zadac od pracodawcy historii korespondencji z klientem
    w tej sprawie jesli byla prowadzona, nagran rozmow
    telefonicznych, jesli taki system jest wdrozony, od jakiej
    kwoty mozemy rozwazac postepowanie sadowe?
    Dzieki
    PS. nie mam do wiele do czynienia z prawem wiec prosilbym
    raczej o komentarz niz o wskazanie aktow prawnych .

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1