  • 11. Data: 2004-10-12 20:26:22
    Temat: Re: Odpowiedzialnosc (pies)
    Od: "Katarzyna Sokół" <kasik.s_usuń_to@wp.pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com
    > Nie straszę. Uprzedzam. Sytuację trzeba rozwiązać ZANIM będą jakieś
    > kłopoty.
    Super... tez tak sadze... tylko jakos nie moge znalezc rozwiazania. W sumie
    to jeszcze istnieje cos takiego aby wywiezc go na wies i do budy na lancuchu
    przywiazac:( Jednak na pewno nie byl by tam szczesliwy, a i pilnowac tez nie
    potrafi.... u mnie w domu w ogole ani razu nie zaszczekal - nawet jak ktos
    pukal do dzwi.

    > Prywatnie życzę
    > wygranej w totka albo innej możliwości uzyskania większego lokum, żeby
    > mogła psa adoptować ;)
    Dziekowac dziekowac... jak wygram to na pewno poinformuje ze pies jest juz
    prawnie moj. Lacznie z oplaceniem podatku (1 PLN/ rocznie) :-))

    --
    Kasik
    GG:243137

  • 12. Data: 2004-10-12 20:58:25
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 12 Oct 2004, Wirde wrote:
    [...]
    >+ Przykra sytuacja, obawiam się że do psa będzie się stosował przepis
    >+ o rzeczach ruchomych (jakkolwiek fatalnie by to nie brzmiało)

    O ile pamiętam jest jakiś wyrok wydany na podstawie ustawie
    o [...czegoś tam...] ziwerząt - sąd sam z siebie :) wypatrzył
    że "coś jest nie tak" i zinterpretował że się "nie stosuje" !

    Powinno być pod hasłem "zwierzę nie jest rzeczą"...
    Googlem namiary na ustawę znajduję na różnych stronach:
    http://www.przyrodapolska.pl/wrzesien/index09_00.htm
    ...ale owego wyroku nie.
    ZDAJE SIĘ że był cywilny... właśnie o "rzeczy ruchome".

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 13. Data: 2004-10-12 21:06:52
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Katarzyna Sokół wrote:

    > Dziekowac dziekowac... jak wygram to na pewno poinformuje ze pies jest juz
    > prawnie moj. Lacznie z oplaceniem podatku (1 PLN/ rocznie) :-))

    Ja tam cieszę się, że jestem kociarz ;) Mniej kłopotów ;-P

    Ale z opisu sądząc tego psa bym polubił - inteligentny, z charakterem...
    I nie szczekliwy! Nono... Prawie kot ;->

    W sumie przy takim jego charakterze może jednak daj mu zamieszkać u
    siebie? Sprawia wrażenie mniej kłopotliwego od znacznie mniejszych psów...

  • 14. Data: 2004-10-12 21:18:15
    Od: "Katarzyna Sokół" <kasik.s_usuń_to@wp.pl>

    wiadomości:

    > Ja tam cieszę się, że jestem kociarz ;) Mniej kłopotów ;-P
    he he he... ja tam nie wiem... nie przepadam za kociakami:) Ale duzo
    tracisz np. spotkanie _Takiego_Psa_

    > Ale z opisu sądząc tego psa bym polubił - inteligentny, z charakterem...
    > I nie szczekliwy! Nono... Prawie kot ;->
    Gwarantuje Ci ze jest znacznie lepszy od kota:)
    Np. dzisiaj upadla mi kanapeczka (z szynka co by nie mowic) a pies ja
    podniosl i polozyl bardzo delikatnie na lawie kolo talerzyka!!! poprostu
    szok.....

    > W sumie przy takim jego charakterze może jednak daj mu zamieszkać u
    > siebie?
    Niestety czeste wyjazdy... a jednego kudlatego juz mam, z dwoma naprawde
    moze byc problem.

    --
    Kasik
    GG:243137