  • 1. Data: 2009-12-19 15:05:30
    Temat: Odpowiedzialność firmy za szkodę w samochodzie
    Od: Zibi <z...@g...pl>

    Witam,

    Przejeżdżałem samochodem w miejscu gdzie ładowarka załadowywała stara
    kawałkami asfaltu. Wprost przed moje auto spadł kawałek asfaltu i
    sponiewierało mi zderzak. Jestem umówiony w firmie wykonującej roboty na
    poniedziałek, podobno mają wykupione ubezpieczenie. Proszę o informację
    jak formalnie to powinno wyglądać ?
    Rozumiem że musi być notatka ze zdarzenia i ja powinienem zgłosić szkodę
    ubezpieczycielowi, następnie rzeczoznawca itp.

    Proszę o porady jak powinna wyglądać procedura odzyskania pieniążków za
    szkodę ?

    pozdrawiam
    Zibi