  • 1. Data: 2009-12-19 12:39:55
    Temat: RG-1 zmiana PKD a def. faktycznie wykonywanej działalności
    Od: l...@v...pl

    Zmieniam PKD 2004 - > 2007 w SP. z o.o. wypełniam formularz RG-1, w związku z
    tym, że w polu 01 zaznaczyłem poz. 4, muszę dla pola 56 wypełnić formularz
    RG-RD, pytanie moje brzmi, czy zwrot. "podaj pełny wykaz faktycznie wykonywanych
    rodzajów działalności" rozumieć należy tak, że z np. 40 PKD, podaję tylko 5,
    które na dziś faktycznie wykonuję ?

    Drugie pytanie dot. interpretacji, Panie w GUS powiedziały, że przy aktualizacji
    PKD wypełniam RG-1 tylko w części, Panie w KRS natomiast powiedziały, że muszę
    wypełnić cały RG-1 , wg. mnie 1 stanowisko jest trafne. czyli pola 01 / 02 / 05
    / 56 / 60 / 61 i podpisy.

    Acha jeszcze pytanie dotpola 60 Liczba pracujących, w spółce prezes jest na
    umowę o pracę, ale zarazem jest wspólnikiem, czyli mamy 4 wspólników i zarząd,
    wpisuję w pole 60 4 jako liczbę wspólników ?

    Dziękuję, to dla mnie świerza materia stąd trywialność pytań

  • 2. Data: 2009-12-21 08:58:24
    Od: l...@v...pl

> [...]
    > wpisuję w pole 60 4 jako liczbę wspólników ?
    >
    > Dziękuję, to dla mnie świerza materia stąd trywialność pytań

    Ponawiam moją prośbę o wyjaśnienie, najbardziej zależy mi na 3 pytaniu.