  • 1. Data: 2009-08-13 12:02:39
    Temat: Odpowiednik KRS, ale w Luksemburgu?
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Ma ktoś gotowy link do odpowiednika naszego KRS, ale w Luksemburgu?
    Pewna spólka akcyjna zapewne tam zarejestrowana (choć o mylącej nazwie "xyz Polska
    SA") zalega tu w kraju na kilkadziesiąt tysięcy zł i trzeba przygotować pozew o
    zapłatę w postępowaniu upominawczym.
    JaC

  • 2. Data: 2009-08-13 13:28:20
    Temat: Re: Odpowiednik KRS, ale w Luksemburgu?
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    SA") zalega tu w kraju na kilkadziesiąt tysięcy zł i trzeba przygotować pozew o

    Mówisz zapewne o dokumencie z "Rejestru Handlowego i Spółek" ,
    zwanego zdaje się w ichnim języku:

    RCS - Registre de Commerce et des Societes ... To societes to
    się skrobie z kreseczkami nad literami E , tak jak u nas
    kreseczka o tu=> ó

    Adres www: www.rcsl.lu

    6008

  • 3. Data: 2009-08-13 13:33:19
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Rafał "SP" Gil pisze:

    > Adres www: www.rcsl.lu

    A tam => klikasz CONSULTATIONS i masz wyszukiwarkę podmiotów po
    numerkach, i po nazwach.

    Darz bór.

    6008

  • 4. Data: 2009-08-13 19:15:39
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 13 Sie, 14:02, ąćęłńóśźż <u...@w...eu> wrote:
> [...]
    SA") zalega tu w kraju na kilkadziesiąt tysięcy zł i trzeba przygotować pozew o

    Hehe, sie troche pobawilem wyszukiwarka RSCL: Castorama Polska Sp. z
    o.o. Luxembourg Branch ;)

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 5. Data: 2009-08-13 20:28:46
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Dzięki.
    Nie było xyz Polska, lecz xyz Polski - też ładnie, coś jak przed wojną Philips
    Polski.

    Ale nie polubiłem słowa 'Bezahlung' ;-))
    Cieszmy się, że nasz KRS pokazuje za darmo skład zarządu.
    JaC

    -----