    From: "Filip 'Kafarov" <k...@S...wikings.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odp: zastraszenie - olac?
    Date: Wed, 18 Dec 2002 14:32:31 +0100

    Użytkownik Adam <a...@m...on.group> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:X...@2...180.128.20...

    > Rozeszliśmy się z żoną jako jeszcze młode małżeństwo
    > i teść obarcza mnie całą winą za zniszczenie jej (i jemu) całego życia.
    > Oczywiście wszystko jest wyolbrzymione, żona ma nowego wspaniałego
    > faceta, ale teść zapałał wielką chęcią zemsty. I żąda też zwrotu
    > pieniędzy za zorganizowanie wesela. Wina leży po naszych obu stronach
    > (oczywiście on tak nie sądzi) - dla ścisłości. Rozwód jest bez
    > orzekania o winie.

    Witam

    No niestety takie jest zycie, naciales sie... A tak na serio, duzo wydal
    pieniedzy na zorganizowanie wesela ? bo wydaje mi sie, ze nie...
    zorganizowanie wiele nie kosztuje, samo wesle kosztuje... a jesli chce zebys
    mu oddal za wesele, to nawet w tradycji jest tak, ze to rodzice panny mlodej
    wyprawiaja wesele. A w dzisiejszych czasach, ze sa to duze pieniadze, wesele
    pokrywaja rowniez rodzice mlodego, czy na spolke, czy jedni wiecej, drudzy
    mniej, to juz kwestia ugodowa...
    Na przyszlosc, jak jeszcze raz bedziesz mial zamiar sie ozenic to spiszcie
    klauzure przed slubem, wtedy bedziesz mial pewnosc czy "ona wychodzi za
    Ciebie faktycznie z milosci"

    Pozdrowka