    From: "Mateusz Dr praca" <n...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odp: zasiedzenie
    Date: Wed, 20 Mar 2002 11:37:49 +0100
    Sender: p...@p...onet.pl@agr08.ar.rzeszow.pl

    Użytkownik stavi <s...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a79k9l$rp1$...@n...onet.pl...
    > Chciałbym wszystkim BARDZO podziękować za udzieloną pomoc i prosić o
    więcej.
    > Pozdrawiam, stavi

    Jesli sad nie uwzgledni innych Pana argumentow rozwazalbym argumentacje
    a art. 5 kc.
    Wydaje mi sie bowiem ze zasiedzenie dzialki w tym przypadku (odwiedzal Pan
    ja, placil
    podatki itp.) bylby sprzeczne z zasadami wspolzycia spoleczenego.
    Nie temu ma sluzyc instytucja zasiedzenia, by wlasciciela pozbawiac
    wlasnosci ale by
    zapewniac pewnosc dlugoterminowego obrotu prawnego. Takie jest wg mnie ratio
    legis
    zasiedzenia.

    Ale sady nizszych instancji moga sie bac myslec w ten sposob.

    pozdrawiam
    mateusz