    From: "Sandra" <S...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odp: wysokosc alimentow
    Date: Thu, 12 Jun 2003 15:44:08 +0200

    Użytkownik bombel <B...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bc987a$21u$...@j...coi.pw.edu.pl...
    > ej, zdaje się że to moje słowa przekręcasz (proszę czytaj uważnie), ja
    > napisałem że bezrobotna matka zyje na utrzymaniu przyjaciela (i nic nie
    > pisałem czy się z nim p****y czy nie, bo to nie ma zadnego znaczenia),
    to zwracam honor ale tak czy siak to należy jeszcze brać pod uwagę uczucia
    ,więzi pieniądz to nie jest wszystko i za niego nie kupi się również
    wszystkiego ...bo równie można mieć środki a nie być zdolnym do opiekowania
    się dzieckiem
    > chodziło mi o to że opiekę nad dzieckiem powierza sie bezrobotnej matce,

    no fakt i co tylko dlatego ,że jest biedna ale w pełni zdolna do
    wychowywania jedynie finanse mają ją eliminować?
    nie tylko pieniądz odgrywa tu rolę ...dziecko ma uczucia i nie zgodzę się
    ,że każdemu mężczyźnie należałoby powierzyć władze myślę ,że w dużym stopniu
    mężczyźni nie wiedzą z czym to jest związane / nie mowie oczywiście o Tobie
    / ,chociaż coraz częściej się spotyka mężczyzn ,którzy potrafią podołać
    obowiązkom ...

    bez

    nie zgadzam się z Twoim zdaniem

    Sandra