  • 1. Data: 2004-03-23 19:39:58
    Temat: wypowiedzenie umowy o prace przez pracownika
    Od: "madzia" <m...@o...pl>

    witam,
    prosze mnie oswiecic w nastepujacej kwestii. Jestem zatrudniona na umowe o
    prace od 20,04,2001. Poczatkowo byl to okres probny 3 m-ce, potem pol roku
    umowy na czas okreslony. Nastepnie umowa na czas nieokreslony,ktora trwa
    ciagle.
    I teraz,
    jesli zloze wypowiedzenie 21 kwietnia 2004 to mam 3 m-ce wypowiedzenia
    liczone od konca kwietnia? (innymi slowy do 3 lat pracy,po ktorych jest 3
    m-czne wypowiedzenie,wliczaja sie wszystkie umowy u danego pracodawcy?).
    A jesli zloze wypowiedzenie 15 kwietnia,to mam m-czny okres wypowiedzenia
    liczony od konca kwietnia? Dobrze mysle?
    Prosze o pomoc

    pozdr
    magda

  • 2. Data: 2004-03-24 12:19:08
    Temat: Odp: wypowiedzenie umowy o prace przez pracownika
    Od: "brett" <b...@i...com.pl>

    Dobrze Pani myśli

    jak Pani złoży wypowiedzenie 21 kwietnia, to będzie Pani musiała pracować
    jeszcze do 31 lipca, natomiast jak Pani złoży wypowiedzenie 15 kwietnia, to
    pracować pani będzie do 31 maja.

    brett

  • 3. Data: 2004-03-24 18:43:12
    Temat: Re: wypowiedzenie umowy o prace przez pracownika
    Od: "waczek" <w...@i...pl>

    Witam,

    Użytkownik "brett" <b...@i...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    pracować
    > jeszcze do 31 lipca, natomiast jak Pani złoży wypowiedzenie 15

    Mam wątpliwości (ale tylko wątpliwości), czy taka interpretacja jest
    słuszna.
    W podobnej sytuacji, ale przy wypowiedzeniu przez pracodawcę w PIP
    uzyskałam informację, że liczy się termin rozwiązania umowy o pracę, a
    nie termin doręczenia wypowiedzenia.

    Pozdrawiam

    wa

  • 4. Data: 2004-03-24 19:14:48
    Od: "madzia" <m...@o...pl>

    Użytkownik "waczek" <w...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > W podobnej sytuacji, ale przy wypowiedzeniu przez pracodawcę w PIP
    > uzyskałam informację, że liczy się termin rozwiązania umowy o pracę, a

    dzis pytalam kilka osob i wlasnie maja podobne zdanie. A ja znowu jestem w
    kropce:(.
    Ja w tym temacie nie jestem biegla.Moze ktos jeszcze sie na ten temat
    wypowie.
    magda

  • 5. Data: 2004-03-25 13:21:22
    Od: MEva <x...@x...pl>

    Wed, 24 Mar 2004 20:14:48 +0100, na pl.soc.prawo, madzia napisał(a):

    Tak liczy sie termin rozwiazania umowy tzn caly okres zatrudnienia lacznie
    z wypowiedzeniem -czyli 3 miesiace
    --
    pozdrawiam
    MEva :-)

  • 6. Data: 2004-03-25 13:52:28
    Od: MEva <x...@x...pl>

    Wed, 24 Mar 2004 13:19:08 +0100, na pl.soc.prawo, brett napisał(a):

> [...]
    > jeszcze do 31 lipca, natomiast jak Pani złoży wypowiedzenie 15 kwietnia, to

    I znowu sie mylisz - wszysko chyba bierzesz na chlopski rozum.
    --
    pozdrawiam
    MEva :-)