    From: "tch" <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odp: taksy notarialne ??
    Date: Fri, 12 Dec 2003 18:30:04 +0100

    widzę zasady konkurencji stoją na głowie u notariuszy.
    ale na szczęście notariuszy jest jak p.......w to zawsze się któryś zgodzi
    sprawdzone na sobie.
    M.
    ps. do d z taką etyką między sobą
    jest to nieetyczne wobec klientów.
    to tak jak z lekarzami żaden na drugiego nie doniesie choćby był dr.
    mengele.
    bo etyka lekarska.........tfuj

    Użytkownik bosz <b...@u...agh.edu.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:br9blk$r8u$...@g...uci.agh.edu.pl...