  • Data: 2002-08-23 16:35:24
    Temat: Odp: rozwód a miaszkanie
    Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Grindż <a...@b...gnet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:ak5k3v$gsl$...@n...tpi.pl...
    -
    > czy komornik wejdzie na hipotekę mieszkania czy nie?

    wejdzie :-) wierzyciel może żadać zaspokojenia z rzeczy obciążonej
    hipoteką ... kapewu ? :-))) ale odn. waszych zobowiązań a nie kochanka
    /kochanka długi nie mogą być zaspakajane z waszego majątku/ ale długi twojej
    żony tak i tu czeka cie wtedy długi proces by wykazać,że to są długi
    zrobione z miłości do jej lubego / proces z byłą / .
    I tu proponowałabym zrobić podział majątku wtedy będziesz mógł dożyć do
    Twoich dzisiejszych marzeń by komornik cyt. " zaspokajał indywidualnie z
    moją byłą :-) " nie wiem czy to zrozumiale :-) ale mi sie tez zaczelo
    troszeczke :-)))

    Sandra