    From: "Sandra" <d...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odp: psychiczne znęcanie się ?
    Date: Sun, 26 Jan 2003 00:59:35 +0100

    Użytkownik Marcyś <m...@n...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b0v7la$ouk$...@n...tpi.pl...

    > Użytkownik "Sandra" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Nie trzeba być znawcą prawa karnego,
    > aby wiedzieć, że przezwiska nie powodują
    > śmieci człowieka lub ciężkiego uszkodzenia
    > ciała. Sądzę, że Sandra ma jakieś pirackie
    > wydanie kk ;-)

    wcale nie :-) tylko tak sobie pomyslałam ,ze doprowadzajac człowieka do
    rostroju mozna go doprowadzic ,ze targnie sie na zycie ...dlatego
    poprosilam o znajacych lepiej Karny:P

    > Jeśli są to typowe wyzwiska - można brać
    > pod uwagę art. 216 kk.
    >
    > W niektórych przypadkach, bardziej drastycznych
    > i przy okeślonym związku między sprawcą
    > i pokrzywdzonm można rozważyć art. 207 kk.

    przyznam sie ,ze koło tego 207 krązyłam
    ale dlaczego nie mogłoby byc to co podałam
    dlaczego nie ? a jak wpadnie w szok dostanie rostroju i wyskoczy przez okno
    np.?
    albo sobie coś zrobi będąc w szoku mam na mysli w nerwach sobie cos
    uszkodzi?
    myslisz ,że pod wpływem szalu ,rostroju psychicznego nie mozna nic sobie
    zrobić?

    Sandra