    From: "Sandra" <d...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odp: prawo ojca do widywania dziecka
    Date: Sun, 19 Jan 2003 11:18:10 +0100

    Użytkownik <s...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:0...@n...onet.pl...

    > nie mogę się zgodzić z takim rozumowaniem,

    ja nie nakazuje się zgadzac ze swoim zdaniem...pozwoliłam sobie tylko na
    pokazć jak jest postrzegana taka strona na sali rozpraw...

    uważam, że jest powierzchowne.

    masz prawo do swojej opinii...

    > Przecież ja nie chcę nic robić wbrew prawom dziecka, chcę właśnie prawnie
    > uregulować tę kwestię, bo niepokoi mnie ta sprawa.

    Twój post jednak odebrałam " Ratujcie Waldka co on powie gdy nie spełnie
    jego wymagań "

    W czym jestem złą matką?

    nie twierdz,ze jesteś jednak wiedz,że jakiekolwiek wybiegi w strone dziecka
    typu "ograniczenia kontaktów" w życiu Cię drogo będą kosztowały...to twoj
    poczatek poczekaj jak dziecko dorosnie...

    Nie
    > powinnam wiązać się z człowiekiem, który ma takie problemy?

    to twój wybor a nie ludzi ...

    A może w wyborze
    > partnera kierować się tylko potrzebami dziecka?

    nie powiedziałam tego ale dziecko to taki sam partner jak Waldek tylko
    trochę mniejszy i inaczej widzi świat "kochać mądrze" i nie ograniczać mu
    tego co ma wpisane w swoje zycie przez matke naturę ...

    Byłabym dobrą matką, gdybym
    > związała się z kimś, kto nie ma żadnych problemów na tle dziecko-były mąż?

    a tu odpowiem tak jak wcześniej : gdy facet na prawde mnie pokocha to i
    moje dziecko a tym samym jego potrzeby...

    > Byłabym wdzięczna, gdybyś wyjaśniła mi wprost co takiego mnie obciąża jako
    > matkę, może gubię się niepotrzebnie w domysłach?...

    obciąża ? nie mogę takiego czegoś napisać o osobie,której nieznam...jedyne
    może ale powiadam może brak stanowczości a to raczej nie prowadzi daleko "
    gdy zwiąże sie z facetem,który będzie miał dziecko to nie sądze bym mu
    stawiała ultimatum "
    myśle,ze rozsądek weźmie góre oczywiście jeśli go pokocham - wyciagnij sama
    wnioski ...

    Sandra