    From: "bubu" <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odp: perypetie spadkowe...
    Date: Sun, 7 Mar 2004 11:33:07 +0100

    Użytkownik Falkenstein <r...@g...pl> w wiadomości do
    grup dyskusyjnych napisał:c2del9$qfq$...@i...gazeta.pl...

    Stwierdzam , że należysz do takiej grupy prawniczej która podejmując
    temat
    "na dzień dobry "stawia tezę a jeśli nie pasuje do kodeksu prawnego
    to wtedy naginasz prawo do tezy . Z małym doświadczeniem wielości
    spraw wynikających z życia jeśli poznałeś jedno rozwiązanie to potrafisz
    już tylko przykładać ten szablon do wszystkich następnych.
    Ponadto stwierdzam ,że nie potrafisz odczytywać kodeksu dokładnie
    tak jak jest napisany lecz odrazu go interpretujesz czyli naginasz do
    założonej tezy. Przesłany art 212 potwierdza , że tak jest i to ja mam
    rację a nie ty.
    Niedawno zakończona podobna sprawa moich znajomych oraz pełne moje
    zaangażowanie w nią upoważniają mnie jako niezawodowca do zajmowania
    stanowiska a ty jako zawodowy prawnik otrzymujesz ode mnie ocenę
    ledwo dostateczną . Na tej grupie dyskusyjnej jest jeszcze parę
    cienkich zarozumiałych bezpodstawnie prawników lub studentów prawa
    mędrkujących ze szczególną zajadłością nawet gdy mają tylko
    fragmentaryczne
    dane wyjściowe do dyskusji. Ponadto doświadczenie życiowe dużo większe
    od twojego pozwoliło mi otrzeć się o problemy prawne co daje mi prawo
    zabierania głosu na tematy prawne.Twoja krótka praktyka zawodowa
    nie daje ci prawa do takiego zadufania.
    Jako prawnik będziesz potrafił klientowi sprawę zamotać bardzo sprawnie
    aby potem " w glorii " latami dziarsko klienta ratować .
    W odróżnieniu od innych na tej grupie osób związanych zawodowo z prawem
    nie potrafisz odpowiedzieć całościowo tylko odpowiadasz jak uczeń
    stękający
    przed nauczycielem i cedzisz po kawałku . Tu nikt nie płaci za poradę
    prawną
    więc nie trzeba cedzić jakbyś chciał za każdy wycedzony kawałek porady
    oddzielnej zapłaty .
    Radzę to przemyśleć i nie zacietrzewiać się .
    Więcej pokory zalecam przy tak niewielkim doświadczeniu zawodowym .
    Pozdrawiam Jacek.