eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawonaprawa gwarancyjna (Media Markt) › Odp: naprawa gwarancyjna (Media Markt)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.gazeta.pl!not-f
    or-mail
    From: "soho" <s...@s...wp>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odp: naprawa gwarancyjna (Media Markt)
    Date: Sat, 10 May 2003 21:57:29 +0200
    Organization: Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl
    Lines: 38
    Message-ID: <b9jlp0$gps$1@inews.gazeta.pl>
    References: <6...@n...onet.pl>
    <X...@2...180.128.20>
    NNTP-Posting-Host: host-222-146.tele2.pl
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1052596833 17212 213.173.222.146 (10 May 2003 20:00:33 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 10 May 2003 20:00:33 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.00.2615.200
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.00.2615.200
    X-User: klinga
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:144960
    [ ukryj nagłówki ]

    > Mam podobna sprawe i tez prosze o porade - Nagrywarka CD zakupiona w
    > sklepie w obrebie M1 (a moze w samymy mediamarkt, to nagrywarka
    > znajomej, dowiem sie). Zepsula sie po 2 tygodniach (!), w naprawie
    > jest ponad 35 dni od teraz.
    > Czy klient moze powiedziec ze juz po terminie i chce zwrot gotowki a
    > towar go juz nie interesuje bo natychmiast z nimi zrywa umowe?
    > Na jakie podstawy prawne moge sie powolac?
    >
    > Gdyby sie klocili - mozna sie z tym zwrocic do Rzecznika Praw
    > Konsumenta? Jak to wyglada w praktyce, czy sie oplaca itd?


    Troche inna sytuacja, bo z butami - kupilam w grudniu zeszlego roku buty -
    trzy miesiace gwarancji. Po tygodniu noszenia pekl szew. Zanioslam buty do
    sklepu z zadaniem naprawienia - powiedzieli, ze maksymalnie dwa tygodnie,
    ale oddali mi buty po 3. I tak sie ucieszylam, bo zima byla ostra, na kupno
    kolejnych butow nie mialam kasy, swieta przechodzilam w bucikach jesiennych.
    Po miesiacu noszenia butow pekl kolejny szew. Zanioslam buty do sklepu z
    zadaniem zwrotu gotowki. Znow zaczekalam trzy tygodnie, przyszlam do
    sklepu - w sklepie oddaja mi naprawione buty. Odmowilam przyjecia.
    Poprosili, zeby napisac uzasadnienie. Napisalam pisemko, w ktorym
    stwierdzilam, ze rezygnuje z gwarancji i tym samym chce skorzystac z
    rekojmii i rozwiazac z nimi umowe kupna-sprzedazy, a jesli nie odzyskam
    pieniedzy, to bede zmuszona poprosic o pomoc Federacje Konsumencka. Znow
    zaczekalam trzy tygodnie i w koncu odzyskalam pieniadze. Cierpliwosc moja
    zostala nagrodzona, ale to marna pociecha zwazywszy, ze zima minela, ja ja
    przechodzilam w butach bynajmniej nie przenaczonych na zime (niszczac przy
    tym buciki, ktore bardzo lubilam i w ktorych mialam nadzieje pochodzic
    wiosna). Ciekawa jestem, czy te procedury napraw gwarancyjnych zawsze musza
    tak wlasnie wygladac i jesli nie - do kogo mozna sie zwrocic z prosba o
    wsparcie.

    Joan



    --
    Serwis Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1