    From: "Ola" <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odp: jakie są opłaty sądowe przy rozwodzie - ponawiam
    Date: Sat, 22 Mar 2003 16:05:03 +0100

    Nie, sądowi wystarczyło tylko nasze oświadczenie ( oboje mieszkający z
    rodzicami studenci ). Rozprawy trwały naprawdę króciutko, pojednawcza 20
    minut, końcowa kwadrans, sędzia był bardzo sympatyczny, ale średnio przejęty
    całą sprawą. Myślę, że zapłaciliśmy tak mało, bo to była wyjątkow prosta
    sprawa, bez wyjaśnień majątkowych i świadków. Może koszty kształtują się w
    zależności od lokalizacji, wielkości miasta? Może w Warszawie kosztowałoby
    to mnie więcej niż w Toruniu. Naprawdę trudno mi jest Ci poradzić, ja tylko
    przedstawiam jak to wyglądało w moim przypadku.

    Użytkownik Urko <a...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b5htbi$h4o$...@n...news.tpi.pl...