    From: "Tomasz" <q...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odp: jaka cena paszportu?
    Date: Tue, 27 May 2003 15:17:12 +0200

    > Wymiana taka jest możliwa:
    > 100 zł dla normalnych ludzi
    > 50 zł dla studentów i młodzieży>16
    > 30 zł dla <16
    > Jeśli paszport posiada jakąkolwiek wadę niezawinioną przez uzytkownika (
    np
    > odklejająca się folia ochronna - co zdarza się niezwykle często) to
    wymiana
    > jest ZA DARMO nawet gdy paszport masz od 9 lat i 11 miesięcy !!!
    > Trzeba tylko wtedy napisać podanie.

    wlasnie o to dokladnie mi chodzilo- odkleja mi sie ta folia. i jeszcze jedno
    pytanie- czyli wysylajac podanie o paszport, musze napisac ze mi sie ta
    oslonka odkleja i wtedy nie musze wysylac im potwierdzenia zaplaty?
    wystarczy samo podani? czy przy odbiorze nowego paszportu bede musial oddac
    stary?

    dzieki
    tomek