    From: "Sandra" <d...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odp: dziobas pyta bo jest glupi i nie chce bladzic...
    Date: Thu, 16 Jan 2003 22:32:16 +0100

    Użytkownik dziobas <USUŃ@ANTYSPAM.PL> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:X...@1...0.0.1...
    > Dobrze mysle? Moge uznac dziecko jak sie matka zglosi do USC, jezeli sie
    > nie zglosi to co moge zrobic, czekac az matka zarzada sadowego uznania
    > ojcostwa?

    ustalenia nie uznanie , uznanie jest z twojego wniosku ale za zgodą / w
    jednym i w drugim przypadku od niej to zależy/

    A jak sie nie zglosi i i bedzie sadowego uznania ojcostwa?

    ustalenia - nie będziesz tatusiem ...

    > Nie jest chora psychicznie tylko tak mi sie napisalo.

    też tak myślalam :-)

    > Droga alfo i omego:-)
    hmm :P :P:P:P:P

    to kiedy najlepiej jest zrobic test? I czy bede
    > musial za niego zaplacic?

    to zalezy od sytuacji ale przeważnie jest zlecany przez sąd kiedy
    dobrowolnie sie nie przyznajesz,kiedy masz wątpliwości wtedy sąd zleca
    badania DNA koszty badan pokrywasz Ty ...

    Sandra