  • Data: 2002-09-09 23:44:46
    Temat: Odp: czy rozprawa rozwodowa...
    Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik cnu <!c...@g...pl!> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:alj66r$mte$...@a...dialog.net.pl...
    > a co jeśli się nie znajdzie?
    > osoba bezdomna to nie jest ale wielce prawdopodobny jest brak zameldowania
    > (dlugi?).
    > co zrobi sąd jeśli przez biuro adresowe nic się nie uda?
    > oddali pozew?

    nie , może wydac wyrok zaoczny w wyjatkowych sytuacjach a twoja taka jest
    ...tylko czeka cie bardzo długie postępowanie i zebranie materiału
    dowodowego by taki wyrok można było wydać ...

    podajesz w pozwie jak wczesniej pisałam swój adres jako znany obecnie nie
    wiesz gdzie przebywa...reszta nalezy do sądu ...dokładnie opisujesz sytuacje
    .

    Sandra