eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoczy mozna zabronic wprowadzenia sie do w czesci mojego mieszkania? › Odp: czy mozna zabronic wprowadzenia sie do w czesci mojego mieszkania?
    From: "bubu" <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odp: czy mozna zabronic wprowadzenia sie do w czesci mojego mieszkania?
    Date: Tue, 9 Mar 2004 15:24:04 +0100

    Użytkownik J. <j...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:7...@n...onet.pl...

    Należy domyślać się ,że tą połowę mieszkania otrzymałeś w spadku.
    Mając 50% udział w tym mieszkaniu powinieneś wnieść sprawę do
    sądu o :
    1 . Przyznanie ci rzeczowe i wskazanie połowy mieszkania np.1 pokój
    wraz z używalnością kuchni i łazienki ale ZA ZGODĄ babci
    LUB
    2 . Zobowiązanie babci w oznaczonym czasie do spłacenia twojej
    części tobie wg cen rynkowych . Niestety , jeśli babcia nie ma
    możliwości spłacenia ciebie to możesz poczekać ładne parę lat
    bo licz się z tym , że sąd wyznaczy w tej sytuacji np. 8 lat bo tak
    MOŻE rozstrzygnąć
    LUB
    3 . ZA ZGODĄ babci o doprowadzenie do sprzedaży mieszkania
    i podziału pieniędzy. Tylko nie licz na to , że sąd to zrobi wbrew
    woli babci i zlicytuje mieszkanie a ją pod most bo ty jesteś
    Potrzebowski . Jeszcze się tak z domem lub mieszkaniem nie zdarzyło
    aby właściciela wyłuskano z jego własności mieszkalnej .
    A jeśli w sądzie ktoś wypapla , że właśnie sprzedałeś mieszkanie
    aby zawładnąć mieszkaniem babci to będziesz czekał na spłatę
    bardzo długo i zgodnie z prawem .