eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoczy mozna zabronic wprowadzenia sie do w czesci mojego mieszkania? › Re: czy mozna zabronic wprowadzenia sie do w czesci mojego mieszkania?
  • Data: 2004-03-09 14:03:30
    Temat: Re: czy mozna zabronic wprowadzenia sie do w czesci mojego mieszkania?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    J. wrote:

    > Nie jest winna, ale czy mozna uznac, ze moje wprowadzenie sie do mieszkania,
    > ktorego jestem wspolwlascicielem, a ona w nim mieszka, ma byc dla niej kara?
    > Wydawalo mi sie, ze mam prawo do dysponowania swoja wlasnoscia...

    Hmmm... Takie luźne pytanie: a jakby się jej spodobałą alternatywa w
    postaci naliczenia CZYNSZU za używanie (od jakiegoś tam czasu) Twojej
    części tego mnieszkania za cały okres, kiedy ten stan trwał, i pozew do
    sądu a następnie np. zajęcie emerytury przez komornika?

    I (to pytanie do innych) jak to wygląda ze strony formalnej?