  • 1. Data: 2002-07-01 16:33:26
    Temat: aneks do umowy
    Od: "jjarm" <j...@i...pl>

    Mamy nastepujaca sytuacje,
    Sp. z o.o. wynajmuje lokal na dzialalnosc handlowa, dotychczasowy wlasciciel
    zmarl, jego corka jest w trakcie postepowania spadkowego i nie dysponuje
    jeszcze prawomocnym stwierdzeniem nabycia spadku, czy moze spisac aneks do
    umowy ktora poprzednio zawarl jej ojciec z firma o wynajem lokalu
    handlowego?
    a konkretnie spisac aneks podwyzszajacy czynsz najmu - na okreslony czas do
    momentu uzyskania prawomocnego wyroku,
    czy jest jakis art. kodeksu postepowania cywilnego?
    obecnie to nie ma podstawy prwnej do wystawienia rachunku, ktos co wspominal
    mi ze jest takie pojecie iz jest w "staanie posiadania" nieruchomosci i moze
    spisac taki aneks, tylko czy to moze podeprzec sie konkretnym artykulem kpc?

    dzieki za wszelkie informacje,
    pozdrawiam
    jjarm

  • 2. Data: 2002-07-01 17:49:15
    Temat: Re: aneks do umowy
    Od: "jjarm" <j...@i...pl>

    pomozcie....prosze ;-)

    mamy problem, zona jest spadkobierczynia i mamy wlasnie taka firme na na
    karku, nie uznaja wystwionego rachunku z wyzsza/relalna kwota (poprzednio
    byla cicha umowa o nzszej kwocie na rachunku) - twierdzac ze nie ma ku temu
    podstaw prawnych...
    jako podstawe prawna podalismy wczesniej zawarta umowe, jednak jest problem
    z nizsza kwota na tej wlasnie umowie.
    Zlozylismy wniosek do sadu o stwierdzenie nabycia spadku, lecz od poczatku
    czerwca cisza, nie dostalismy nawet informacji o wyzn. terminu, z tego co
    sie dowiedzialem to moze bedzie to termin na jesien-uklony dla naszego
    systemu prawnego.....nie mozemy sobie pozwolic ze na fundowanie bezplatnego
    wynajmowania lokalu firmie....

    pozdrawiam
    jjarm

  • 3. Data: 2002-07-01 18:03:21
    Temat: Odp: aneks do umowy
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik jjarm <j...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:afq4nv$qk7$...@n...tpi.pl...

    > sie dowiedzialem to moze bedzie to termin na jesien-uklony dla naszego
    > systemu prawnego.....

    A nie pomyślałeś, że to tacy sami ludzie jak inni i mają też urlopy/ w
    sądzie jest okres urlopowy /.

    Sandra

  • 4. Data: 2002-07-01 18:36:05
    Od: "jjarm" <j...@i...pl>

    Użytkownik Sandra <d...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:afq5fa$ktv$...@a...dialog.net.pl...

    > A nie pomyślałeś, że to tacy sami ludzie jak inni i mają też urlopy/ w
    > sądzie jest okres urlopowy /.
    >
    > Sandra

    myslalem nad tym, wybacz, ale to tak jakby np. caly urzad skarbowy wybral
    sie na urlop ;-)
    poza tym dobiegly mnie ostatnio informacje na temat przyspieszenia
    czynnosci w sadach wlasnie ( orzeczenia, ksiegi wieczyste) odnosnie
    nieruchomosci z co za tym idzie poruszenie rynku kredytow hipotecznych
    udzielanych przez banki itd

    Sam osobiscie wybieram sie pierwszy raz od paru lat na urlop.

    pozdrawiam
    jjarm

  • 5. Data: 2002-07-01 18:46:40
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik jjarm <j...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:afq7fq$f4r$...@n...tpi.pl...
> [...]
    > czynnosci w sadach wlasnie ( orzeczenia, ksiegi wieczyste) odnosnie
    > nieruchomosci z co za tym idzie poruszenie rynku kredytow hipotecznych

    W sądach jest inaczej obowiązuje rejonizacja ,każdy sędzia ma swoj rejon /
    mieszkańców poszczegolnych ulic/ i drugi nie rozpoznaje w zastępstwie spraw
    .Część idzie w lipcu a częśc w sierpniu .W roku szkolnym mają być
    dyspozycyjni.

    Sandra

  • 6. Data: 2002-07-01 19:50:10
    Od: "Sebastian Tatol" <s...@S...szas.pl>

    > Użytkownik jjarm <j...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    > napisał:afq4nv$qk7$...@n...tpi.pl...

    > A nie pomyślałeś, że to tacy sami ludzie jak inni i mają też urlopy/ w
    > sądzie jest okres urlopowy /.

    Hahahahahahaha
    A co z wnioskami zalegajacymi w SN latami bez odpowiedzi, oczywistymi
    procesami w ktorych od roku nic sie nie dzieje, uzasadnieniami wyrokow
    wysylanymi miesiace po terminie, monitami bez odpowiedzi....
    Ja nie mowie generalnie...ja mowie tylko o sobie i na tej podstawie twierdze
    ze sady maja urlop przez okragly rok. Na inne konkluzje sie nie odwaze...

    Sebel