  • Data: 2002-10-10 10:18:07
    Temat: Odp: Zostanę bezdomnym,co z DG
    Od: "Smerf" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik marta <l...@N...gazeta.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych

    Płacisz podatki ze względu na miejsce zamieszakania (nie zameldowania), US
    nie będzie prosił o dokumenty stwierdzające gdzie mieszkasz (np umowę
    najmu), ja 'niby mieszkam' tam gdzie prowadzę działalność, tam też dostaję
    korespondencję z US, jest mi po prostu łatwiej.
    O zmianie miejsca prowadzenie DG powinnaś powiadomić Urząd Miasta lub Gminy
    (tam gdzie składałaś wniosekj o wpis do ewidencji), po prsotu składasz taki
    wniosek jeszcze raz z nowym wpisem miejsca, prawo dot. tej kwestii się
    zmieniło i nie musisz składać dokumentów stwierdzających 'prawo do lokalu' -
    urząd wierzy Ci
    na słowo.

    Smerf