  • Data: 2002-10-10 09:41:18
    Temat: Re: Zostanę bezdomnym,co z DG
    Od: "Bax" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:7vdaqu0odrr4lsqlqeroq8iu4km1v1j0ku@4ax.com...

    > Spróbuj pokombinować z adresem korespondecnyjnym....

    A co to takiego, bo w zadnej usatwie podatkowej nie spotkałem? Żaden
    urzad nie wyśle pisma pod adres inny niż w zgłoszeniu, bo łatwo później
    wykazac, ze pismo nie zostało prawidłowo doręczone.

    Najłatwiej wynająć pokoik na działalność. Wynajmujący musi skłądac PIT-a
    i płacić podatki, ale wystawi Ci rachunek, ktory wrzucisz w koszty.

    Krzysztof