  • 1. Data: 2003-06-05 14:43:03
    Temat: Wzór pisma - pozew o zmniejszenie alimentów
    Od: "Jacek" <j...@w...pl>

    Szukam w sieci wzorow pism procesowych, w szczegolnosci chodzi mi o "pozew o
    zmniejszenie alimentow"

  • 2. Data: 2003-06-06 08:51:46
    Temat: Odp: Wzór pisma - pozew o zmniejszenie alimentów
    Od: "Sandra" <S...@w...pl>

    Użytkownik Jacek <j...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bbnl2d$30k$...@a...news.tpi.pl...
    > Szukam w sieci wzorow pism procesowych, w szczegolnosci chodzi mi o "pozew
    > zmniejszenie alimentow"

    Miejsce ,data

    Nazwa sądu /adres/

    powód : osoba wnosząca o zmianę orzeczenia wraz z dokładnym adresem oraz
    adres dla doręczen jesli taki występuje

    pozwany: małoletni wraz z jego przedst.ustawowym /adres dokładny/

    pozew o obniżenie alimentów

    wartość przedm.sporu

    wnoszę o
    1 / obnizenie aliemntów zasądzonych na rzecz małol. ..... wyrokiem /ugodą
    Sądu Rejonowego we ..... z dnia ..... sygn. akt ..... z kwoty .... do
    kwoty......zł. miesiecznie ,płatnych do rąk matki/ojca pozwanegoo ....do
    dnia ..... każdego miesiaca ,poczynając od dnia .... , z ustawowymi
    odsetkami w razie uchybienia terminu płatności którejkolwiek z rat
    2/ o zwolnienie powoda z kosztów procesu

    Uzasadnienie
    / tu rozwinąc pkt.powyższe i to wystarczy/ ...drugi pkt. nie musisz wnosic
    lub jesli sytuacja jest krytyczna to jest wskazane ...dol. do tego dowody
    wskazujace na to ,że sąd powinen obniżyc zasądzone wczesniej alimenty .

    Sandra