    From: "tch" <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odp: Wizyta na Polcji, a brak wezwania
    Date: Fri, 5 Dec 2003 00:05:07 +0100

    dobra widzę problem nie do rozwiązania
    to może tak
    właściciel odpowiada że nie prowadził, dowód ? nie ma prawa jazdy
    pytanie jak nie pan to kto ?
    odp. nie wiem nie byłem w tedy w miejscu zamieszkania
    kto miał dostęp do kluczy?
    żona , córka ,syn, szwagier,teść ,teściowa, ciotka,brat,siostra,ojciec,
    matka wszyscy oni mają prawo jazdy.
    mielismy wtedy spotkanie rodzinne 3 dniowe każdy nim jeździł jak chciał.
    w naszej rodzinie wszyscy się dzielą wszyskim co mają nikt nikogo nie pyta o
    zgodę. może nie wolno?
    a kto prowadził w dnXgodzX ?
    panie miesiąc temu to nie pamiętam jaka była pogoda a co dopiero kto
    prowadził auto które mógł prowadzić każdy członek rodziny.pozatym mnie tam
    nie było. a pan pamięta wtedy pogodę ?

    a teraz proszę powiedzieć w którym miejscu zawinił właściciel?
    1że nie było go w domu?
    2że rodzina korzystała z jego auta?
    trudno zarzucić że auto było bez opieki.
    policjant czy tam sędzia spyta kto prowadził ok nich odpowie wszystko co wie
    /trzeba wspołpracować z władzą/
    najlepiej jak może tzn np 20 członków jego rodziny z imienia i nazwiska.
    a dalej to niech ich pytają przecież jego nawet wtedy nie było w domu.:)))
    oczywiście każdy powie że prowadził ale nie wtedy nie o tej godzinie
    no i co? niech szukają.
    pozdrawiam
    jeśli gdzieś się mylę proszę wskazać.
    jeżeli się mylę to tak samo można was oskarżyć o zburzenie WTC czemu nie?
    też was tam nie było i co z tego?
    winę trzeba udowodnić to przynajmniej stoi w mądrych książkach.
    ufff.

    Użytkownik kam <X...@X...onet.plX> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@X...onet.plX...