  • Data: 2003-12-05 17:23:58
    Temat: Odp: Wizyta na Polcji, a brak wezwania
    Od: "tch" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ok
    przedstawiłem przypadek który mógł się zdarzyć naprawdę
    i w jaki sposób ponosi kare niewinny człowiek.
    każdemu z was mogło się to zdarzyć a może powinno?
    ja czasem pożyczam moje samochody różnym ludziom niekoniecznie rodzinie i
    nie wyobrażam sobie abym ponosił z tego powodu jakiekolwiek konsekwencje.
    jeżeli uważacie inaczej to trudno bóg z wami tylko to wam zostało.
    dalsze bicie piany uważam za bezcelowe nic z tego nie będzie.
    miejcie na uwadze że w tym kraju możesz prowadzić samochód po pijanemu bez
    kary belebyś był synem prez. a co dopiero taki drobiazg jak radar.