    From: "złodziej podatków" <e...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odp: Sad pracy a ksh-kompromitacja
    Date: Tue, 28 Oct 2003 09:32:13 +0100

    Użytkownik lablador <l...@p...fm> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bnkcb2$g13$...@n...news.tpi.pl...
    > Bralem dzisiaj udzial w rozprawi przed sadem pracy gdzie radca prawny
    (taki
    > quasi loozak amerykanski:) wniosl o zawieszenie postepowania argumentujac
    ze
    > w pozwanej spolce zoo jeden z czlonkow zarzadu skutecznie zlozyl
    rezygnacje
    > i obecnie zarzad jest jednoosobowy, co jego zdaniem uniemozliwia nalezyta
    > reprezentacje spolki. Umowa spolki dopuszcza zarzad jednoosobowy. Ku
    mojemu
    > wielkiemu zdziwieniu sad o malo nie zawiesil postepowania uznajac, ze w
> [...]
    W jakim kraju Ty żyjesz. Powinieneś już chyba wiedzieć że tu nie ma nic
    pewnego. A w sądzie w szczególności. Jakieś 5 lat temu byłem w podobnej
    sytuacji i mało nie dostawałem zawału na każdej rozprawie. Jak nie weźmiesz
    prawnika to masz prz....e.
    Powodzenia.

    --
    " złodziej podatków "

    nie kradnij, rząd nie toleruje konkurencji