    From: "Sandra" <d...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odp: Rozwód - dla mnie szok!
    Date: Fri, 31 Jan 2003 19:09:30 +0100

    Użytkownik <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:4...@n...onet.pl...
    > Dziękuję wszystkim za zainteresowanie moją sprawą i cenne rady.
    > Wrócę jeszcze do faktów, bo wzbudziły one wątpliwości,
    > a nawet podejrzenia, że coś zatajam.
    > Pozew dostałam po tym jak sędzina zakończyła rozprawę pojednawczą -
    > powiedziała żebym przeczytała co napisał mąż i koniecznie wzięła
    > adwokata (jeszcze tego nie zrobiłam).

    a powinnas i procz tego adwokat ... skoro strona przeciwna go ma

    > Sandro to wszystkie dowody jakie przedstawił i jak sądzę, jakie
    > może przedstawić. Ja nie mam do ukrycia żadnych brudów.

    nie chodzi o brudy tylko fakty ...musiał czymś się zrazić nic w zyciu nie
    przychodzi z niczego ale to Wasza sprawa ...o faktach nie musisz pisac na
    grupe ...tylko na sali ...

    > Ja przecież nie chcę nikomu dokopywać - napisałam bo zaraz po rozprawie
    > wszystko to wydało się mi straszne i nie do przejścia.

    no tak ale na siłe nikogo nic sie nie da zrobić jesli zdecydował ,że nie
    możecie już być z sobą ...
    chyba ,ze nie przemyslał swoich decyzji to kiedys tez to wyjdzie ...kiedy
    przyzna sie do tego...

    > Najważniejsze dla mnie jest i było jak zabezpieczyć dobro dziecka i jak
    > postępować abym mogła kiedyś powiedzieć Oli, że zrobiłam wszystko aby
    > miała normalny dom.

    normalny dom stworzysz dziecku jak nie wciagniesz jej jako monety
    przetargowej w tej całej sytuacji...

    Ponieważ coraz bardziej tracę nadzieję na możliwość
    > uratowania małżeństwa dlatego chcę przynajmniej wiedzieć, że w sprawach
    > prawno materialnych zrobię wszystko co można

    zapamiętaj ,ze materialne są ważne ale nie najważniejsze ...jak utrzymasz
    zdrowe kontakty ojca z dzieckiem a Wasze sprawy to będą wyłacznie Wasze
    ...cóz ludzie się zle dobierają niekiedy popełniają błąd wychodzi to po
    latach wtedy należy się z podniesioną głową rozejść a życie jest o wiele
    łatwiejsze ...co do alimentów to podliczyć obiektywnie koszty utrzymania
    dziecka w tym wieku i podzielic je w miare sprawiedliwie na siebie i męża

    . Mąż prywatnie stawia
    > sprawę jasno - koniec bo koniec i nie ma o czym mówić, szukać przyczyn
    > czy coś naprawiać. Jednocześnie twierdzi, że nie chodzi o inną kobietę?

    to już nie jest istotne bo nawet gdy będzie miał kogoś innego to nie powinno
    zmienić między Wami stosunków na polu "dziecko"
    przecież Ty też możesz sobie ułożyć życie lub poświęcić dziecku ...wybór
    należy do Ciebie...

    > Czyli wszystko jest uznaniowe i bliżej nie określone, a więc wymaga
    > prowadzenia jakiejś gry i walki, a to jest (było?) mi dalekie.

    nie uznaniowe ...wyliczasz koszt utrzymania dziecka i wtedy rozdzielasz to
    na siebie i strone przeciwna ponieważ również jestes zobowiazana do
    alimentacji swojego dziecka tylko może w mniejszym zakresie bo przepis jasno
    mówi ,że swoj wkład możesz czynić w naturze również ...

    tak ,ze szczerze Ci życze by ułożyło się wszystko dobrze ...

    masz mozliwość na ten pozew własnie napisać z czym sie zgadzasz a z czym nie
    ...wnosić o adwokata z urzedu lub sama sobie prywatnie załatwic ...

    i walczyć o swoje prawa ...

    Sandra