    From: "Sandra" <d...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odp: Rozwód - dla mnie szok!
    Date: Thu, 30 Jan 2003 16:48:09 +0100

    Użytkownik Marcin Olender <d...@g...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b1bcbc$jve$...@n...tpi.pl...
    > Zawsze tak robia przeciez. Chyba, ze odraczaja posiedzenie pojednawcze.

    tak zgadza się :-) juz byłam przymulona :P

    > To wszystko jest w poscie - pozew jest. Reakcja bylo zdziwienie

    samo zdziwienie to mało nalezało się jeszcze patrz niżej ...

    i chec
    > pojednania. Od kiedy to w pozwie sie cos proponuje?

    odpowiedzieć na pozew ...z przeprowadzonego posiedzenia pojednawczego nie
    wynika mi ,że strona złożyła odpowiedz na doręczony pozwe w wielu sprawach
    strona nie odpisuje i mimo pouczenia ,następnym kontaktem z sądem jest
    spotkanie na sali ,kiedy wyznaczono pojednawcze ...wiec wcale to nie jest
    takie jednoznaczne ,ze się do końca ustosunkowała i coś zaproponowała ...

    > Czemu zakladasz, ze w powie sa jakies propozycje? Chca sie dogadac -
    sprawa
    > jest jeszcze otwarta.

    a niby gdzie ? również może być i uzupełnienie w protokole ale gdzieś chyba
    figuruje czego się strona domaga ...

    > E tam - a jak jego, to co? Wedlug mnie najlepsza jest zawsze droga
    > polubowna. Po co sobie i innym strzepic nerwy?

    tu sie zgadzam jednak to nie zwalnia sądu w ocenie sytuacji ...

    > co
    > No dostala, dostala.

    skoro dostała to powinna na niego odpowiedzieć czy się z tym zgadza i czego
    ona się domaga ...

    > A co to ma do rzeczy? Powinna wystapic o alimenty dla dziecka i takze dla
    > siebie ( art. 443, 444 kpc w zw. z art. 130 kro )

    prawidłowo w odpowiedzi na pozew jeśli tego nie uczyniła może złożyć swoje
    pismo do sygn. akt sprawy rozwodowej jednak nie wolno jej składać nowego
    pozwu w świetle powyższych art . ponieważ dwa postępowania nie mogą się
    toczyć ...

    Sandra