  • 1. Data: 2003-07-15 20:33:47
    Temat: Rozwod a inny czlowiek
    Od: Kris <k...@p...fm>

    Witam Grupowiczow

    Mam takie niestandardowe pytanko
    Mianowicie kobieta rozwodzi sie pierwsza sprawa byla, jej maz
    zgodzil sie na rozwod bez orzekania o winie i niby juz na tej wlasciej
    moze sie wszystko zakonczyc. Ale czy ta kobieta moze zamieszkac
    z kims innym teraz czy to ewentualnie nie przeszkodzi w dalszym
    postepowaniu ??? czy jak sie jej (jeszcze) mezowi odwidzi moze zmienic
    zdanie i przez to ze ona zamieszkala z kims innym moze miec problemy?
    Niestety nie stac ja na wynajecie mieszkania

    Dzieki za informacje z gory
    Pozdrawiam
    Krzysiek

  • 2. Data: 2003-07-15 21:54:42
    Temat: Odp: Rozwod a inny czlowiek
    Od: "Sandra" <S...@w...pl>

    Użytkownik Kris <k...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:p...@p...fm...
> [...]
    > moze sie wszystko zakonczyc. Ale czy ta kobieta moze zamieszkac
    > z kims innym teraz czy to ewentualnie nie przeszkodzi w dalszym

    nie moze sie powstrzymac ?

    czy jak sie jej (jeszcze) mezowi odwidzi moze zmienic
    > zdanie i przez to ze ona zamieszkala z kims innym moze miec problemy?

    a dlaczego nie ? a może np. płacić w przyszłości alimenty na swojego byłego
    męża hm? w toku postępowania można wiele ...

    > Niestety nie stac ja na wynajecie mieszkania

    jezeli ten Pan ma np. kawalerke /jeden pokoi/ to bym sie zastanowiła nad
    przeprowadzką ale jesli ma np.2 to spisałabym fikcyjną umowe wynajmu jednego
    pokoiku za jakies tam grosze :-)

    Sandra

  • 3. Data: 2003-07-16 20:32:56
    Temat: Re: Odp: Rozwod a inny czlowiek
    Od: Kris <k...@p...fm>

    On Tue, 15 Jul 2003 23:54:42 +0200, Sandra wrote:

> [...]
    > przeprowadzką ale jesli ma np.2 to spisałabym fikcyjną umowe wynajmu jednego

    Serdeczne dzieki za odpowiedz, akurat nie chodzi w tej sprawie o to
    ze nie moze sie powstrzymac, to jest bardziej zawile.
    Jeszcze raz serdeczne dzieki za informacje
    Pozdrawiam
    Krzysiek