    From: "Sandra" <S...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odp: Rozwod a inny czlowiek
    Date: Tue, 15 Jul 2003 23:54:42 +0200

    Użytkownik Kris <k...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:p...@p...fm...
    > Witam Grupowiczow
    >
    > Mam takie niestandardowe pytanko
    > Mianowicie kobieta rozwodzi sie pierwsza sprawa byla, jej maz
    > zgodzil sie na rozwod bez orzekania o winie i niby juz na tej wlasciej
    > moze sie wszystko zakonczyc. Ale czy ta kobieta moze zamieszkac
    > z kims innym teraz czy to ewentualnie nie przeszkodzi w dalszym
    > postepowaniu ???

    nie moze sie powstrzymac ?

    czy jak sie jej (jeszcze) mezowi odwidzi moze zmienic
    > zdanie i przez to ze ona zamieszkala z kims innym moze miec problemy?

    a dlaczego nie ? a może np. płacić w przyszłości alimenty na swojego byłego
    męża hm? w toku postępowania można wiele ...

    > Niestety nie stac ja na wynajecie mieszkania

    jezeli ten Pan ma np. kawalerke /jeden pokoi/ to bym sie zastanowiła nad
    przeprowadzką ale jesli ma np.2 to spisałabym fikcyjną umowe wynajmu jednego
    pokoiku za jakies tam grosze :-)

    Sandra