  • 1. Data: 2003-11-13 15:47:17
    Temat: --== Ratunku! Wieża przekazująca sygnały z komórek pod moim domem. ==--
    Od: "Belatane" <i...@w...pl>

    W moim sąsiedźtwie rozpoczęto budowę wieży przesyłającej sygnały z telefonów
    komórkowych.
    Problem w tym, że jest ona stawiana na terenie rolniczym wśród sadów, co zaś
    najgorsze z trzech stron sąsiaduje z nią mój sad i dom mieszkalny.
    Słyszałam że taka więża wysyła silne impulsy elktromagmnetyczne, które
    bardzo niekorzystnie wpływają na zdrowie ludzi oraz roślin.
    Nikt nie zapytał mnie o zgodę na taki projekt, a naewt nie zostałam
    zawiadomiona, że taka budowla stanie obok mojego domu i sadu
    Czy istnieje jakaś procedura prawna która pozwala zapobiec powstaniu tej
    budowli i czy w ogóle ta inwestycja jest zgodna z prawem?

    Bardzo proszę o jakąś radę jak uchronić się przed takim sąsiedźtwem...

    Pozdrawiam
    Basia

  • 2. Data: 2003-11-13 17:34:06
    Od: "Rodrig von Falkenstein" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Belatane" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > budowli i czy w ogóle ta inwestycja jest zgodna z prawem?
    >
    > Bardzo proszę o jakąś radę jak uchronić się przed takim sąsiedźtwem...

    Radziłbym zaczać od poczytania o falach elektromagnetycznych i nie
    poddawania się histerii. Te nadajniki są całkowicie nieszkodliwe, a
    dokładnie mówiąc poza rojeniami pseudonaukowców nie ma żadnych naukowych
    dowodów potwierdzającycj szkodliwość stacji przekaźnikowych. Co jakiś czas
    pojawia się wprawdzie jakiś "naukowiec" co rozpowiada bzdury o wywoływaniu
    raka, odbieraniu mleka krowom itd, ale gdy przychodzi do sprawdzenia jego
    badań mających być podstawa jego twierdzeń zawsze okazuje się, że albo ich
    wogóle nie było albo facet pościnał po drodze parę zakrętów i uprawiał
    życzeniową interpretację wyników. niestety wówczas gazety o tym nie piszą,
    bo nie ma żadnej sensacji.

    Swoją drogą ten post to dobra odpowiedź na temat dlaczego tak kiepsko w
    naszym kraju z inwestycjami. A jak tu inwestować, jak niezależnie od tego co
    się chce budować zwasze pojawi się ktoś, komu to będzie hałasować,
    śmierdzieć, psuć widok, albo szkodzić na zasadzie "bo tak słyszałem że
    szkodzi". Błagam! Trochę zdrowego rozsądku!

  • 3. Data: 2003-11-13 18:49:16
    Od: kam <X...@X...plX>

    Rodrig von Falkenstein wrote:
> [...]
    > dokładnie mówiąc poza rojeniami pseudonaukowców nie ma żadnych naukowych
    > dowodów potwierdzającycj szkodliwość stacji przekaźnikowych.

    Można na to spojrzeć z drugiej strony - są jakieś naukowe dowody
    nieszkodliwości? ;)

    KG

  • 4. Data: 2003-11-13 19:54:42
    Od: "Rodrig von Falkenstein" <r...@g...pl>

    Użytkownik "kam" <X...@X...plX> napisał w wiadomości

    > Można na to spojrzeć z drugiej strony - są jakieś naukowe dowody
    > nieszkodliwości? ;)

    tak. Wyniki badan, które nie stwierdziły szkodliwosci.

  • 5. Data: 2003-11-13 19:59:15
    Od: "noe" <brak@ANTYSPAM/konto.pl>

    Z tego co wiem to niebezpiecznie jest przebywać w odległości do 40m dla
    anten sektorowych a do 80m parabolicznych.Potem natężenie pola
    elektromagnetycznego jest mniej szkodliwe od wytwarzanego pola przez aparat
    gsm przy głowie.

  • 6. Data: 2003-11-13 20:36:34
    Od: "tomek tarasiuk" <l...@g...pl>

    > Bardzo proszę o jakąś radę jak uchronić się przed takim sąsiedźtwem...
    >
    > Pozdrawiam
    > Basia

    C4 jak skończą. Tomek

  • 7. Data: 2003-11-13 21:25:17
    Od: "LewY" <l...@o...pl>

    > tak. Wyniki badan, które nie stwierdziły szkodliwosci.

    Może konkretniej? Chciałbym się zapoznać...

    --
    pzdr,
    Piotr LewY Lewandowski

  • 8. Data: 2003-11-13 23:27:32
    Od: "Therminator" <t...@n...pl>

    > tak. Wyniki badan, które nie stwierdziły szkodliwosci.

    Pewnie jeszcze moze badania byly prowadzone od 20 lat?! ;-/
    Nie wiadomo co po tym czasie moze spowodowac takie sasiedztwo.
    A druga sprawa to ja tez nie chce miec w sasiedztwie czegos na czym dzisiaj
    wisi maly nadajnik a za pare lat bedzie wisialo tego 5-10 razy wiecej i nie
    wiedomo ile syfu bedzie promieniowalo.

> [...]
    >śmierdzieć, psuć widok, albo szkodzić na zasadzie "bo tak słyszałem że
    >szkodzi". Błagam! Trochę zdrowego rozsądku!

    Co zas do inwestycji to wszystko jest fajnie i dziwsz sie sie, ze innym cos
    sie nie podoba, doputy, dopuki Tobie czegos za plotem "tej cichej i zdrowej
    posesji" nie beda stawiac. Ciekawe czy wtedy bedziesz taki postepowy.

    Pozdrawiam
    Michal

  • 9. Data: 2003-11-14 01:12:06
    Od: "tch" <t...@w...pl>

    matko boska to jeszcze tacy ludzie są?
    kiedys jadący samochód odbierał mleko krowom /są na to oczywiscie badania
    naukowe/
    teraz komórka..........echhh
    ludzie jest 21 wiek to są koszta cywilizacji.
    ale jak komus zależy to są jeszcze na swiecie gdzie cywilizacja nie dotarła.
    sprzedać dom skontaktowac się z Cejrowskim poda kilka interesujących
    adresów. gwarantuję ciszę i spokój.

    :)))

    dla niezorientowanych
    WC kwadrans

    Użytkownik Belatane <i...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bp09cc$nl2$...@n...news.tpi.pl...

  • 10. Data: 2003-11-14 08:19:53
    Od: "Lookasik" <l...@o...wytnijto.pl>

    W pewnej wiosce dzialacze zabronili budowy tego typu nadajnika. Pewnego
    pieknego razu wydazyl sie wypadek i nie bylo z czego zadzwonic /tel
    stacjonarnej tez nie bylo/ i Ci sami dzialacze zaczeli glosno podnosic ,ze
    nikt u nich nie chce tel zamontowac. Fakt autentyczny

    Te nadajniki sa zupelnie nieszkodliwe