eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo--== Ratunku! Wieża przekazująca sygnały z komórek pod moim domem. ==-- › Re: --== Ratunku! Wieża przekazująca sygnały z komórek pod moim domem. ==--
    From: "Rodrig von Falkenstein" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: --== Ratunku! Wieża przekazująca sygnały z komórek pod moim domem.
    ==--
    Date: Thu, 13 Nov 2003 18:34:06 +0100

    Użytkownik "Belatane" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:bp09cc$nl2$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > W moim sąsiedźtwie rozpoczęto budowę wieży przesyłającej sygnały z
    telefonów
    > komórkowych.
    > Problem w tym, że jest ona stawiana na terenie rolniczym wśród sadów, co
    zaś
    > najgorsze z trzech stron sąsiaduje z nią mój sad i dom mieszkalny.
    > Słyszałam że taka więża wysyła silne impulsy elktromagmnetyczne, które
    > bardzo niekorzystnie wpływają na zdrowie ludzi oraz roślin.
    > Nikt nie zapytał mnie o zgodę na taki projekt, a naewt nie zostałam
    > zawiadomiona, że taka budowla stanie obok mojego domu i sadu
> [...]

    Radziłbym zaczać od poczytania o falach elektromagnetycznych i nie
    poddawania się histerii. Te nadajniki są całkowicie nieszkodliwe, a
    dokładnie mówiąc poza rojeniami pseudonaukowców nie ma żadnych naukowych
    dowodów potwierdzającycj szkodliwość stacji przekaźnikowych. Co jakiś czas
    pojawia się wprawdzie jakiś "naukowiec" co rozpowiada bzdury o wywoływaniu
    raka, odbieraniu mleka krowom itd, ale gdy przychodzi do sprawdzenia jego
    badań mających być podstawa jego twierdzeń zawsze okazuje się, że albo ich
    wogóle nie było albo facet pościnał po drodze parę zakrętów i uprawiał
    życzeniową interpretację wyników. niestety wówczas gazety o tym nie piszą,
    bo nie ma żadnej sensacji.

    Swoją drogą ten post to dobra odpowiedź na temat dlaczego tak kiepsko w
    naszym kraju z inwestycjami. A jak tu inwestować, jak niezależnie od tego co
    się chce budować zwasze pojawi się ktoś, komu to będzie hałasować,
    śmierdzieć, psuć widok, albo szkodzić na zasadzie "bo tak słyszałem że
    szkodzi". Błagam! Trochę zdrowego rozsądku!