  • 11. Data: 2002-09-26 17:00:35
    Temat: Re: Place Alimenty ale nie jestem ojcem pomocy!!!
    Od: "Lukasz Ciszewski" <l...@i...pl>

    "Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne" <s...@s...com.pl> wrote in message
    news:Pine.LNX.4.21.0209260028400.15929-100000@irys.s
    tanpol.com.pl...

    > AFAIK nie, tylko nie pamiętam czy to od dnia kiedy się dowiedział
    > że dziecko się urodziło czy że nie jest jego (wątpię w to ostatnie).

    ...zapedzilem sie...dowiedzial sie o urodzeniu dziecka

    pozdrawaim
    lukasz

  • 12. Data: 2002-09-26 21:06:42
    Temat: Odp: Place Alimenty ale nie jestem ojcem pomocy!!!
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Blurp <b...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:amucr8$6ak$...@n...tpi.pl...

    > "Sandra" <d...@w...pl> wrote in message
    >
    > Także jestem ciekaw , nie chodzi o to abyś ujawniała prywatną rozmowę
    tylko
    > o wyjaśnienie możliwości rozwiązania sytuacji.

    myśle ,że Darek wkrótce wszystko opowie sam :-) cierpliwości:-) nie jest na
    przegranej pozycji tyle chwilowo :-)
    a odegra dużą rolę prokurator Darek nie ma możliwości wniesienia powództwa o
    zaprzeczenie

    pozdrawiam Sandra

  • 13. Data: 2002-09-29 09:11:37
    Od: MrKakis <d...@p...onet.pl>

    Lukasz Ciszewski wrote:
    > najwazniejsza sprawa.
    > zakladam ,ze zostal Pan uznany ojcem dziecka. termin do zaprzeczenia
    > ojcostwa z tego co pamietam wynosi 6 mieciecy od dnia urodzenia sie dziecka.
    > jest to termin zawity /wygasa uprawnienie a nie przedawnia sie/ w zwiazku z
    > tym jesli jest Pan ojcem ma Pan wszytskie obowiazki z tego wynikajace /np
    > utrzymanie/
    >
    > jesli cos pokrecilem prosze mnie sprostowac
    >
    > z powazaniem:
    > Lukasz

    Ale jezeli badania DNA wskazaly ze nie jest on ojcem dziecka to chyba
    nie powinno byc problemu z udowodnieniem prawnie ze niemoze on placic
    alimentow

    Pozdr.

    MrKakis