  • 1. Data: 2002-09-25 09:44:34
    Temat: nowa praca; list intencyjny??
    Od: "wp" <n...@w...pl>

    chcialbym zmienic prace. w tym celu musze sie najpierw zwolnic z obecnej.
    okres wypowiedzneia to 1 miesiac. nie wiem jak zareaguje dotychczasowy
    pracodawca.
    z drugiej strony nie chce wyladowac w sytuacji gdy tu sie zwolnie a tam sie
    ktos rozmysli.
    co powinienem podpisac w nowej pracy aby czuc sie bezpiecznie? jakis wzor
    "umowy wstepnej" poprosze.

    w.p.

  • 2. Data: 2002-09-25 11:57:33
    Temat: Re: nowa praca; list intencyjny??
    Od: Tomasz Kiełpiński <k...@U...onet.pl>

    Był czas mrutszławy, gdy wp napisał(a):
> [...]
    > sie ktos rozmysli.
    > co powinienem podpisac w nowej pracy aby czuc sie bezpiecznie? jakis wzor

    Głowy nie dam Sobie uciąć, ale chyba możesz podpisać po prostu umowę o
    pracę, w której będzie napisane, że "pracownik zobowiązany jest zgłosić się
    w dniu ..." (i tu dzień po tym, w którym kończy się wypowiedzenie)

    Prawników proszę o ewentualne sprostowanie.

    > w.p.

    pozdrawiam,
    Kiełpiś

    --
    Był czas mrutszławy, ślibkie skrątwy Tomasz Kiełpiński
    Na wałzach wiercząc świrypły, kielpis(at)poczta(dot)onet(dot)pl

  • 3. Data: 2002-09-25 16:38:23
    Od: "Depilator" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "wp" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
    > chcialbym zmienic prace. w tym celu musze sie najpierw zwolnic z obecnej.

    A to niby dlaczego???

    Depi.