    From: "Pionier" <p...@v...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odp: Ojciec znęca się nad córką - pomoc prawna
    Date: Fri, 3 Jun 2005 22:49:45 +0200
    Sender: p...@v...pl@pc23.zyg.brewet.pl

    Użytkownik Jarek <j...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:
    > Pewnie nie ucieszy Cie taka odpowiedz, ale na tego rodzaju "akcje" jest
    > jedyna skuteczna rada - odejscie z domu. Jezeli tylko macie taka
    mozliwosc,
    > zebyscie oboje podjeli prace, ktora pozwoli Wam wynajac jakies mieszkanie
    > sie utrzymac, to nie zastanawiajcie sie ani chwili ...

    Właśnie w tym jest problem, że ja nie pracuje (studiuje dziennie) mieszkam z
    mamą natomiast moja dziewczyna skończyła uczyć się w szkole średniej i
    znalazła pracę ale jest ona tylko na wakacje (chce również studiować) więc
    zamieszkanie razem odpada.
    Z drugiej strony Ona nie chce zostawić samą matkę dlatego szukam możliwości
    prawnych.