  • 11. Data: 2003-07-24 10:02:08
    Temat: Re: Nieskonsumowane malzenstwo
    Od: p...@p...fm

    Masz racje: kto wprowadza swiadomie w blad...

    Wlasnie rozwazalismy zaskarzenie do prokuratury, lecz prokuratura nie dziala na
    korzysc ludz!!!!

    Lecz to byloby najprostsze!

    Lacze pozdrowienia Pola
    pozostale informacje na pl.soc.rodzina

  • 12. Data: 2003-07-24 10:04:31
    Od: p...@p...fm

    Dzieki, zajrze........

    Pozdrawiam Pola

    > Witam,
    > tu są odpowiednie przepisy
    > http://www.archidiecezja.lodz.pl/czytelni/prawo/k4t7
    r3.html

  • 13. Data: 2003-07-24 10:05:34
    Od: "Tomasz Stawarz" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Vicky" <b...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Tomasz Stawarz" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Pisząc "błędy" miałam na myśli fakt pożycia przed słubem więc :]]]

    Jasne a pozniej ewentualna ciaze i braki na dalsze przetrwanie gatunku,
    no chyba ze ma ukryte - przed samym soba rezerwy (cos jak nadwaga).
    Inaczej to tylko :~(

    Tomek

  • 14. Data: 2003-07-24 10:45:21
    Od: "Vicky" <b...@a...pl>

    > Jasne a pozniej ewentualna ciaze i braki na dalsze przetrwanie gatunku,
    > no chyba ze ma ukryte - przed samym soba rezerwy (cos jak nadwaga).
    > Inaczej to tylko :~(

    Nie znamy ich statusu więc po co z góry zakładać najgorsze?
    Od pożycia do ciąży to jeszcze kawał drogi pod warunkiem że robi się to z
    głową :)
    Ale to już chyba temat NTG :)

    Pozdrawiam
    Vicky

  • 15. Data: 2003-07-24 13:48:50
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

    Zajrzyj pod:
    http://www.archidiecezja.lodz.pl/czytelni/prawo/k4t7
    .html

  • 16. Data: 2003-07-25 16:10:09
    Temat: Odp: Nieskonsumowane malzenstwo
    Od: "Sandra" <S...@w...pl>

    Użytkownik Tomasz Stawarz <t...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bfoa8t$rgj$...@a...news.tpi.pl...
    > Zawsze są ukryte podsłuchy i kamery,
    > sa tez metody mniej techniczne a bardziej socjotechniczne,
    > podstep ? Krzyrzowy ogien pytan, etc

    Myślałam, że potrafisz tylko tak durnowate posty wysylac jak to zrobiłes na
    moją skrzynke eh :-)) można sie pomylic

    pozdrawiam
    Sandra

  • 17. Data: 2003-07-26 07:31:49
    Od: "jola" <b...@w...pl>

    > KW art xxx kto zlosliwe wprowadza inna osobę w błąd podlega .... :>
    >
    > zaklad karny ;)

    ehhh.... a niech będzie i te Twoje KW, zakład karny, sybir
    czy inne tam jakieś konsekwencje ...

    ważny jest temat tego wątku, czyli małżeństwo nieważne
    np. z powodu niepodjęcia - już po ślubie - działań prokreacji
    (lub nagłej niemożliwości takikch działań)
    przed ślubem robili, mogli i chcieli
    po ślubie usłyszeli "amentus" ... i kuśka opadła.
    mogło tak być?
    moim zdaniem mogło. Ślubu udzielał nietrzeźwy jegomość
    i samo wspomnienie tego faktu wzbudza w nowożeńcu-abstynencie
    odrazę na tyle dużą, że "kuśka nie staje" .... czyli tzw. AMBA
    z pojęciem nietrzeźwości możesz się zapoznać na stronach
    http://www.parpa.pl / alkoholowe liczydełko.

    oczywiście tak tylko sobie gdybamy ... ot ślubu udzielał
    chudy kurdupel z czerwonym nochalem.

  • 18. Data: 2003-07-26 08:01:55
    Od: "jola" <b...@w...pl>

    acha i jeszcze jedno ...
    > hmmm antykoscielna jola ?

    antykościelna ??? ... hymmm,
    raczej rozsądnie i praktycznie myśląca.
    Daleka jestem od chęci oceniania czy
    szufladkowania księży, kapłanów, dusz-pasterzy
    czy zwyczajnych klechów. bo to zwykli ludzie jakich
    wielu w róznych środowiskach.
    Są wśród nich ci "cacy" ... i ci "be".
    Są tacy, co dosłownie własnej krwi nie żalują,
    są też tacy co chleją, dupczą i cyganią ...
    kogokolwiek i gdziekolwiek spotkają.
    Są księża, których wyłacznym sensem życia jest
    niesienie pomocy bliźniemu ... są i tacy co nachlani
    jeżdżą - powodują wypadki, a gdy przychodzi czas
    na karę.... są tak przygnieceni winą i tym "pańskim krzyżem",
    że ruszyć się ich nie da.

    Konkludując zadam pytanie:
    kto jest bardziej antykościelny ... ja?
    czy ten ochlaptus biskup?